Baca Online Novel Tuan Anas Mikael

Ada yang tercari-cari bahan bacaan online untuk novel Tuan Anas Mikael? Haa…berita baik untuk semua. Sebahagian bab dalam novel Tuan Anas Mikael ni telah disiarkan untuk bacaan umum. Sambil tonton drama Tuan Anas Mikael, boleh tahu jalan cerita drama tersebut. Jom baca novel online!

Baca Online Novel Tuan Anas Mikael Karya Syamnuriezmil Online
Novel Online Tuan Anas Mikael BAB 1
Baca Online Novel Tuan Anas Mikael BAB 2
Baca Novel Online Tuan Anas Mikael BAB 3

Gambar Novel Tuan Anas Mikael Penulis Syamnuriezmil
 Sinopsis drama Tuan Anas Mikael tayangan Astro, pelakon dan gambar drama Tuan Anas Mikael

Sinopsis Ringkas Drama Tuan Anas Mikael (Astro)
Tuan Anas Mikael mengisahkan Tuan Anas Mikael (Aaron Aziz) yang diberikan tempoh tiga bulan oleh ibunya Puan Sri Tengku Anansa untuk mencari calon isteri. Jika Tuan Anas gagal dalam mencari calon isteri, dia bakal dijodohkan dengan Safra Ariana (Raja Ilya), cucu Tun Akhiruddin.

Ayu Maisarah (Zara Zya) anak tukang cuci rumahnya adalah penyelamat untuk Tuan Anas daripada dijodohkan dengan Safra. Mikayla / Kay  (Wan Sharmila) pembantu Tuan Anas yang bertanggungjawab memberi tunjuk ajar pada Ayu.

Berjayakah rancangan Tuan Anas Mikael untuk tidak berkahwin dengan Safra? Adakah akan ada jodoh antara Ayu Maisarah dan juga Tuan Anas Mikael? Apa reaksi Puan Sri Tengku Anansa bila mengetahui calon menantunya hanyalah anak tukang cuci. Saksikan segalanya menerusi drama Tuan Anas Mikael di kaca tv anda.

Gambar Drama Tuan Anas Mikael
 Sinopsis drama Tuan Anas Mikael tayangan Astro, pelakon dan gambar drama Tuan Anas Mikael

1 comments so far

Dah lama tak tgk Tiz Zaqyah berlakon..eh...hehehe...komen tak kena dgn artikel


EmoticonEmoticon