Lagu Linangan Terakhir - Forteen

Lagu Linangan Terakhir - Forteen
Ada yang dah dengar lagu Linangan Terakhir? Lagu terbaru dari kumpulan Forteen. Aku pun baru dengar kat YouTube. 

Lirik lagu Linangan Terakhir
Penyanyi: Forteen

Khabarnya Khabarnya Kau Dah Jumpa
Pengganti Teman Hidup
Mungkin Dialah Bahagia Mu
Semoga Semoga Dia Memberi Secebis Lebih Hati
Dari Segala Yang Ku Mampu

Sebenarnya Sejak Detik Berpisah
Ku Damba Rujuk Semula
Mungkin Tiba Masa Untuk Ku Sedar
Tak Guna Lagi Aku Berduka
Cinta Yang Mati Takkan Hidup Semula
Tak Guna Lagi Aku Merintih
Jadikan Titisan Ini Linangan Terakhir

Cukuplah, Cukuplah Ku Merindu
Orang Yang Sudah Jauh Meninggalkan Hati Berpaut
Ku Coba, Ku Coba Bunuh Semua Sisa Cinta Bernyawa
Di Halaman Hati Yang Keruh

Sebenarnya Sejak Detik Berpisah
Ku Damba Rujuk Semula
Mungkin Tiba Masa Untuk Ku Sedar
Tak Guna Lagi Aku Berduka
Cinta Yang Mati Takkan Hidup Semula
Tak Guna Lagi Aku Merintih
Jadikan Titisan Ini Linangan Terakhir

Aku Harus Tabah Membina Semula
Harapan Yang Musnah
Doakanlah Agar Diri Ku Ketemu Setanding Diri Mu
Tak Guna Lagi Aku Berduka
Cinta Yang Mati Takkan Hidup Semula
Tak Guna Lagi Aku Merintih
Jadikan Titisan Ini Linangan Terakhir
Yang Paling Terakhir
Jadikan Titisan Ini Linangan Terakhir

Lagu Linangan Terakhir – Forteen, video lagu Linangan Terakhir, download video lagu Linangan Terakhir di YouTube, lirik lagu Linangan Terakhir penyanyi Forteen, gambar Forteen, lagu hits terbaik 2015, lagu popular, carta lagu terkini
Gambar Forteen
Foto 1

Forteen merupakan band muzik yang hensem-hensem ahlinya. Sebelum ni, banyak lagu Forteen yang aku minat. Vokal pun sedap didengar. Pada peminat Forteen, jangan lupa dengarkan lagu terbaru Forteen bertajuk Linangan Terakhir.

5 comments

kak.. boleh sms saya semula? fon corrupt dan saya dah hantar hadiah giveaway.

Album baru diaorang ye??tak pernah dengar lagi..akak suka lagu lama tu..entah tajuk apa entah..hahahaha

LAGU NI BESTTTTTTTTTT! hheeee


EmoticonEmoticon