Lagu #Peristiwa - Sofazr Feat. Asfan & R.J

Lagu #Peristiwa - Sofazr Feat. Asfan & R.J
Ada yang dah dengar lagu #Peristiwa? Best lagu ni. Lagu rancak!



Lirik lagu #Peristiwa
Penyanyi: Sofazr Feat. Asfan & R.J

Tak pernah ku fikirkan semua kan terjadi
Imaginasi kini jadi realiti
Kau hadir menemani di sisi
Dan ku terima semua sebelum segala tragedi

Pilihan watak berbeza bercantum nafas sehala
Kita bertemu atas nama cinta
Jangan tanya, jangan tanya kenapa ku ingin kamu
Kamu dan aku seharusnya bersatu

Di ambang harapan di penghujung masa
Aku kan setia dalam sela masa
Takkan pernah habis semua air mata
Bila kita kini di dunia berbeza

Telah ku hindari semua
Namun tetap juga semuanya berlaku
Tak mungkin kembali semua
Peristiwa indah di waktu dulu
Namun ku tahu kau tahu
Rasa gila tersakit di hati ini

Ku yang telah mengerti
Betapa ku hancur bila tiadamu
Dan ku yang telah fahami
Betapa ku mati tanpamu di sisi

Seharusnya kau berada di sisiku
Mengusir sepi malam yang menggangguku
Aku cuba memberi toleransi
Tapi semua mengganggu ku hilang konsentrasi

Aku masih di sini (aku masih di sini)
Masih himpunkan memori lipatan kenangan
Satu kompilasi segala derita kini jadi komplikasi
Masih berlawan dengan diri sendiri

Percaya bukan mudah untuk aku tandingi
Komplikasi di sini aku masih berdiri
Realiti kau tidak lagi berada di sisi
Tenanglah dirimu dalam kedamaian

Walau cerita cita kita tak kesampaian
Aku mengilhamkan segala pada ketentuan
Kesetianku ini sememang tiada kesudahan dan

Berharap berhenti sudah
Tangisan airmata jatuh ke bumi
Biarpun berganti hari
Masih terasa semua yang terjadi
Namun ku tahu kau tahu
Rasa gila tersakit di hati ini

Ku yang telah mengerti
Betapa ku hancur bila tiadamu (bila ku hancur, hancurku melebur dan)
Dan ku yang telah fahami
Betapa ku mati tanpamu di sisi (realitiku mati bila kau tak disisi)

Dan ku yang telah mengerti
Betapa ku hancur bila tiadamu (bila tiadamu semua kan mengganggu)
Dan ku yang telah fahami
Betapa ku mati tanpamu di sisi (segala komplikasi jadi kompilasi)

Ku yang telah mengerti
Betapa ku hancur bila tiadamu (betapa ku hancur bila tiadamu)
Dan ku yang telah fahami
Betapa ku mati tanpamu di sisi (aku mati tanpa kau di sisi)

Gambar Sofazr Feat. Asfan & R.J
Lagu #Peristiwa – Sofazr Feat. Asfan & R.J, video lagu #Peristiwa, download video lagu #Peristiwa di YouTube, lirik lagu #Peristiwa penyanyi Sofazr Feat. Asfan & R.J, gambar Sofazr Feat. Asfan & R.J, lagu hits terbaik 2015, lagu popular, carta lagu terkini

Sofazr Feat. Asfan & R.J gabungan hot meletop hingga terhasilnya lagu Peristiwa ni. suka pulak aku dengar lagu ni. Pada peminat Sofazr Feat. Asfan & R.J, jangan lupa dengarkan lagu terbaru Sofazr Feat. Asfan & R.J bertajuk #Peristiwa.


EmoticonEmoticon