Menang Contest 8Share “If You Were...” Yey!!!

Yey! Happy dan seronok pasal aku terpilih antara salah seorang pemenang bagi Contest “If You Were...” yang dianjurkan oleh pihak 8Share. Peraduan ni terbuka buat semua ahli 8Share. So, aku pun menyelit sekali.

Apa itu 8Share? Mungkin ada yang masih belum mengenali dunia 8Share. 8Share ni salah cara nak jana pendapatan melalui online. Korang kena daftar dahulu menggunakan email untuk melayakkan korang jadi ahli 8Share. Lepas daftar, korang dah boleh share link iklan 8Share sama ada menerusi Facebook, Twitter, Google+ dan laman sosial yang lain. 1 link iklan bernilai 20 sen jika ada pembaca klik. Kalau hari special seperti Hari Merdeka, kemungkinan nilai klik akan berubah di mana kita bakal dapat 35 sen per klik iklan.

20 sen je??? Mungkin reaksi kita nampak angka tu macam kecik. Tapi kalau dikumpul2, boleh cecah puluhan dan ratusan ringgit. Malah kalau korang rajin sertai contest / peraduan 8Share mungkin berpeluang gak dapat hadiah berbentuk RM?? kredit tambahan ke akaun kita. Untung tu! Takpun dapat hadiah berbentuk smartphone macam Iphone 6, laptop, iPad, voucher, kamera..bergantung pada peraduan yang dianjurkan masa tu.

Contest “If You Were...” berlangsung selama 3 hari je. Mengenai apa haiwan yang ingin kita jadi dan sebab memilih menjadi haiwan tersebut. So, pilihan aku ialah menjadi LEBAH. Pasal? Meh tengok penyertaan yang aku hantar.
  
Peraduan 8Share, contest giveaway 8Share, menang contest 8Share If You Were, hadiah contest 8Share, kelebihan jadi ahli 8Share, daftar 8Share, apa itu 8Share
Penyertaan peraduan 8share aku kat Instagram

Then, bila aku semak result Contest “If You Were...”. Aku menang weh!!! Terkezut plus happy berganda-ganda! Tak sangka pulak ayat aku memikat hati juri. Kikiki… Tapi memang pun kannn..lebah ni badan je kecik, tapi jasanya meliputi sekalian alam.

 Peraduan 8Share, contest giveaway 8Share, menang contest 8Share If You Were, hadiah contest 8Share, kelebihan jadi ahli 8Share, daftar 8Share, apa itu 8Share
Pengumuman pemenang dari pihak 8Share

Hadiahnyaaaa…dapat wang tunai RM20 masuk ke akaun 8Share aku. Alhamdulillah.. Sebelum ni pun aku ada jugak sertai peraduan 8Share. Iaitu menghasilkan sebuah video kemerdekaan, pun dapat jugak hadiah wang tunai bernilai RM100. Memang best ber-8Share. Macam-macam aktiviti ada. Seronok!!! Nak daftar 8Share? Meh daftar kat sini: http://bit.ly/11tLi6u Sila-sila...