Baca Online Novel Isteri Separuh Masa

Baca Online Novel Isteri Separuh Masa Karya Suri Ryana
Ada yang tercari-cari bahan bacaan online untuk novel Isteri Separuh Masa ni? Haa…berita baik untuk semua. Sebahagian bab dalam novel Isteri Separuh Masa ni telah disiarkan untuk bacaan umum. Sambil tonton drama Isteri Separuh Masa, boleh tahu jalan cerita drama tersebut. Baca juga Tips Malam Pertama Pengantin Idaman Suami Isteri. Mudah..mudah! Banyak kelebihan berinternet. Kan kan? Jom baca!

Novel Online Isteri Separuh Masa Bab [1] [1a] [2] [3] [4] [5 & 6] [7] [8] [9] [10] 
Baca Online Isteri Separuh Masa Bab [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]
Novel Online Isteri Separuh Masa Bab [21, 22, 23 & 24]
Kredit: Baca Novel Isteri Separuh Masa Suri Ryana Online
Baca online novel Isteri Separuh Masa, baca online novel Suri Ryana, drama Astro Isteri Separuh Masa, download novel Isteri Separuh Masa, gambar novel dan drama Isteri Separuh Masa, sinopsis drama Isteri Separuh Masa
Inilah gambar novel Isteri Separuh Masa yang menjadi sebutan penonton. Comel cover novel ni!

Sinopsis Ringkas Drama Isteri Separuh Masa
Isteri Separuh Masa mengisahkan Medina Izwani anak angkat kepada keluarga Dato’ Abdullah dan Datin Aliyah. Kerana terlalu sayangkan Medina Izwani, nenek menjodohkan Nazrin Shah iaitu cucu kandungnya dengan Medina.

Mengenangkan terlalu banyak budi yang dicurahkan keluarga Dato’ Abdullah, Medina akur pada keputusan nenek. Namun, perkara sebaliknya berlaku terhadap Nazrin Shah. Nazrin menentang hasrat neneknya habis-habisan! Baginya, Medina dianggap sebagai musuh!

Medina Izwani rela menjadi isteri kepada lelaki itu, walaupun hanya isteri separuh masa... walaupun hanya dilayan sebagai isteri di hadapan ahli keluarganya sahaja. Tetapi, sampai bila dia dapat bertahan dengan sikap Nazrin Shah yang langsung tidak menghargainya? Sedangkan tugas seorang suami adalah menjaga dan melindungi isterinya. Samada semasa baru berkahwin malam pertama sebagai pengantin baru, dan semestinya semasa isteri sedang sarat mengandung. Adakah dia akan berpaling dan menyahut salam perkenalan daripada Zafril?

Apakah ada ruang dan peluang untuk Medina Izwani dan Nazrin Shah menyulam cinta dan hidup bahagia hingga akhirnya? Tonton segalanya menerusi drama siaran Astro Isteri Separuh Masa di kaca TV anda.

 Baca online novel Isteri Separuh Masa, baca online novel Suri Ryana, drama Astro Isteri Separuh Masa, download novel Isteri Separuh Masa, gambar novel dan drama Isteri Separuh Masa, sinopsis drama Isteri Separuh Masa
Haaa, ini pulak gambar menerusi drama siaran Astro tu: Isteri Separuh Masa. Layannn..

Saksikan Isteri Separuh Masa
Drama siaran Astro
Hari: Isnin
Jam: 10.00 malam
Saluran: Astro Ria 104 & Maya HD 135

4 comments

aritu tgk promo die kt tv..mcm best jer...
boleh jadikan hiburan di malam isnin..selepas cter suamiku en.sotong :)

aah lepas suamiku encik sotong tamat drama isteri separuh masa menyusul. teruja nak tgk emma maembong berlakon

Ada jual ke novel die.. Klo ada mcm mana nk dptkan...

boleh order novel ni dengan online di website www.belibukuonline.com.my


EmoticonEmoticon