Perempuan Dalam Pasungan Episod Akhir

Perempuan Dalam Pasungan Episod Akhir

Farid terimbas kembali ketika dia melihat rakaman anaknya ditolak dari tangga. Sejak hari itu, Farid sentiasa termenung. Cinta dan pengorbanan besar seorang isteri pertama terhadap suami akhirnya berjaya melembutkan hati Farid yang dulu tidak dapat menerima Alissya. Kini, Farid hidup bahagia bersama Alissya.

Farina menghabiskan hukumannya dengan penuh keinsafan. Namun, Farina sering dihantui oleh anaknya. Dia begitu sedih dengan apa yang telah terjadi sebelum ini. Rasa bersalah.. Tidurnya diganggu dengan bayangan anaknya sehingga dia meracau-racau.

Alissya pergi berjumpa Farina. Farina tidak dapat menahan rasa sedihnya. Dia memeluk Alissya sekuat hati. Dari jauh Farina melihat seorang budak perempuan jalan berpimpin tangan dengan Farid. Farina lantas memeluk budak tersebut. Alissya dan Farid menahan sebak.

Farina datang menghampiri Zul dengan berpakaian pengantin. Zul mengeluarkan sebentuk cincin dan menyarungkan cincin itu ke jari manis Farina. Zul dan Farina tersenyum bahagia. –TAMAT-

*Zul refer pada watak Zul Huzaimy. Dalam drama Perempuan Dalam Pasungan ni, tak tahu pulak nama watak Zul. Bantai je..panggil Zul. Hihi.. Janji tengok episod last Perempuan Dalam Pasungan. Tahu la jugak jalan cerita kan. Overall memang kisah yang sedih! Best! Happy ending gak.

Ending Perempuan Dalam Pasungan diakhiri dengan kebahagiaan. Perempuan Dalam Pasungan episod akhir menyatukan Farid dan Alissya.

Gambar Perempuan Dalam Pasungan

GAMBAR Perempuan Dalam Pasungan, Perempuan Dalam Pasungan episod akhir. Ending Perempuan Dalam Pasungan. Sinopsis akhir Perempuan Dalam Pasungan.

Pelakon Perempuan Dalam Pasungan

Datuk Eizlan Yusof, Datuk Rafiena Ezanee, Zul Huzaimy, Lia Natalia, Shah Iskandar, Shae dan Farah Dhiya.

Drama Perempuan Dalam Pasungan
Episod akhir Perempuan Dalam Pasungan: 28 (ditayangkan pada 1 Mei 2014)
Hari:  Khamis
Jam: 5.00 petang
Saluran: Astro Prima 105 & Maya HD 135

2 comments

sik tgk pun.. tgk iklan jak.. hee

best juga sebenarnya certa ni..tak sangka ia best sebenarnya hihihhi


EmoticonEmoticon