Sani Tersingkir Minggu Pertama AF 2013

As salam buat rakan pembaca,

Konsert pertama Akademi Fantasia 2013 (AF 2013) yang berlangsung semalam, memberi kejutan apabila mengumumkan Sani sebagai pelajar pertama tersingkir.

Sani atau nama sebenarnya Kamsani Bin Jumahat peserta dari Singapura telah diumumkan sebagai pelajar yang tersingkir di minggu pertama AF 2013. Keputusan yang mengejutkan semua pihak. Termasuk aku sendiri.
 Sani Tersingkir Minggu Pertama AF 2013 , sani tersingkir af 2013 , sani terkeluar af 2013. sani peserta akademi fantasia
Sani dalam konsert pertama semalam telah menyampaikan lagu Gemilang nyanyian asal Jaclyn Victor yang telah diberikan gubahan muzik baru. Pada pandangan aku, benar apa yang diungkapkan oleh Roslan Aziz selaku juri yang memberi kritikan persembahan pada malam semalam. Sani terlalu mencuba, then pergerakannya ke kiri ke kanan agak mengganggu tumpuanku untuk menghayati lagu yang dibawakan olehnya.

Dengan penyingkiran Sani itu, kini tinggal 11 bintang bakal meneruskan perjuangan bagi mencari siapakah bakal menjadi juara program realiti yang diberi nafas baru ini.


Jangan lupa u olls.. Saksikan siaran AF 2013 secara langsung setiap Sabtu pukul 9 malam di Astro Ria (104) dan Astro Maya HD (135) yang dihoskan oleh selebriti terkenal Zizan Razak.
.
↓↓↓Carian Pembaca Paling Panasss↓↓↓

4 comments

dlm diari AF ada perasan yg die asyik sebut pasal awek die,pengundi mesti x suka ni sbb tu undian die sikit, ditambah lgi dgn cara nyanyian masa konsert..

ingatkan tak ada penyikiran....

kesiannya minggu pertama dah ada penyingkiran ye..

huhu.. awal2 dah tersingkir..xde rezeki la tu..