Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Amirah Tumpang Kereta Minion

Tahu kartun Minion? Ala kartun kaler kuning dengan mata bulatnya, pakai spek besar tu, tu la kartun Minion. Masa jenjalan kat STAR MEGA MALL Sibu tu, kami ternampak la tempat mainan budak-budak. Kereta muzik! Ha, kasi Amirah main!

Amirah bersama gengnya..Minion


Nak main kena guna token, so kami pun beli 3 token bernilai RM3. Puas la Amirah duduk dalam tu, main 3 kali. Sampai token habis. Sekali main perlu bayar 1 token je. Ingatkan sekejap je. Rupanya lamak jugak nak tunggu muzik tu habis. Budak kecik tu, apa lagi..kemain excited duduk dalam kereta Minion.

Yang kelakarnya, kereta Minion tu nyanyikan lagu cina. Hadoi..hmm hentam je la. Asal kereta tu bergerak, kasi Amirah gelak suka hati, biar je dia goyang-goyang dalam tu. Layankan aje..
Terima kasih membaca Amirah Tumpang Kereta Minion

3 comments:

  1. Kalau anak saya mmg tak nak turun bila dah sekali naik ni...

    ReplyDelete
  2. lain kali datang dia nak main yang tu lagi..siap duit singgit banyak2 ye..heheh

    ReplyDelete
  3. Memang happy la kan.
    3 token tu...
    Selagi x abis gerak, anak2 ni memang x nak turun :-)

    ReplyDelete