Aku Datang


Salam sejahtera u oll
Lamanya menghilang...
13 Januari 2013..kini aku kembali..hikhikhik
Hope korang sihat2 je yer...
Hampir 5 bulan aku menyepi..aku dihujani 154 komen  drpd peminat
Entry paling last (Ogos 2012): Kucing Pun Pandai Demand
Thanks yer korang..even aku x glamour pun...ada jugak yg masih ingat kat aku..hikhik (perasan retis la tu)
So, dgn ini aku mulakan ‘Bismillah’ sebagai pembuka bicara
Moga selepas ini, segala perjalanan berblogku berjalan dgn lancar..insyaAllah
Rindunya nak join segmen, contest, GA etc..
Wei...i’m coming!

22 comments

huhu.lama betul mnyepi tu.
samoler kita.
ni br nk merangkak balik.
harap2 masih ada pminat lg.haha

ramainya fans dia

welcome back!

welcome back yumida...amboi lamanya menyepi...rindu sudah bah hehehe

lamanya menyepi? ingat niera lagi tak? sampai niera dah selamat diijabkabulkan, masih tak berupdate. fuhh, lama menghilang ! :D

selamat beraktif kembali yumida. :)

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/01/jagalah-allah-pasti-allah-jaga-kita.html

wah...Yumida dah kembali lah..
suke2 :)

welcome back dear :)

yeayyy yumida is back!! slame 5 bln ni mcm2 yg best jadi tau.. GSF 1st gathering pun dah diadakan tau..hihi.. nape eh lama sgt menyepi??

Selamat kembali. Lamanya menyepi.

Lamak juak ktk hilang,bz na juak,ataupun ada projek lain,hehehe....

selamat kembali berblogging... :)

Welcome back Yumida...M tengah sawan sb x dapat berbelog spanjang minggu lps sb tenet prob..


EmoticonEmoticon