Raksasa Di RumahKu!

sebut sahaja perkataan rumah..pasti terbayang2 adanya tilam, bilik air, tv, sofa and so on
tapiiiiiii...korang x tahu...ada raksasa menghuni di rumahku!
menyeramkan!
sehinggakan menjadi aku seorang pembunuh!
adrenalin mengalir pantas!
untuk membunuh mereka2 ini...
kerana..mereka bukan hanya seekor..malah beribu2 lemon!
mereka menganggu ketenanganku..menjadikan aku cuak! menjerit-jerit melolong..
RIDSECT menjadi senjataku!

cicak berdating bersiulan tanpa menggeruni aku...
bila tiba musim mengawan..banyak tahi besar, tahi kecil jatuh ke lantai...
aku jugak yg jadi bibik...

moskito...menganggu keromantisan di bilik tidur..
nyah kau! rasakan perfume ridsectku!
'gendang gendut tali kecapi...hahahaha..akhirnya kau mati'

kerengga membarisi halaman rumah
badannya slim berbody lentik..sekali singgah sukar nak jentik


askar hitam sentiasa berperang
entah apa yg di busy kan....
'bekerjasamalah seperti semut' katanyeeeeeeee
hmmmmm.. tak ske..tak ske!

lain pulak kisah si penyegat
badan hitam bergaris kuning
buat aku sentiasa gerun memanjang
melilau2 ke lampu kalau adanya penyengat
sape yg nak kena sengat kannnn...
bisanya teramat2...

antara raksasa paling aku takuti..spider..
boleh melompat2...
melihat badannya buat aku sentiasa cuak
bukannya seekor, malah dah beranak pinak..
punya anak kecil, anak remaja, anak dewasa..malah queennya pernah aku ridsectkan
tapi masih ada...mungkin banyak..
demi keselamatanku...ku sembur dgn ridsect...

aku masih dilemma
dilemma kerana fobia
raksasa2 sentiasa menghantuiku
moga aku sekeluarga dilindungi olehNya

adakah rumah kamu punya raksasa seperti aku?

21 comments

@Qarr Jalillipas ade...tp diorang pemalu..xmo tunjuk muka...

kita guna fumakilla..hiihih...

errkk... sampai cam uh kan.. ngeri nya.!!!!! tolong.!! hee =) yang uh takpe lagi tapi law tikus + cencorot.. memg give up habis.. ngerinya.! hehehehe

jom join 1 segmen ni.. if tanak join drop a komen ya.! hee =)

http://fasyrah89.blogspot.com/2013/01/hanif-idrus-giveaway-2013-segmen.html

hahaha ni dh mcm filem thriller lak..rumah diserang raksasa pengganas.hihii

banyaknya raksasa :)
jom panggil otromen !!

mungkin raksasa tu igt tu rumah dorang kot...hehhehehe

errr..yg lain ok lagi, labah2 tu...nur takut...gelii..!

labah2.. the creepy crawlers.. tapi kalau labah2 kecik tak takot.. yang besar laaa ^^
dan LIPAS.. musuh utama..

Benci btol serangga2 nie.. Heeee...!!

kasi spray sama ridsect ja hehehee

penyengat tu mmg scary. takoot jugakk. huhu :)

wonder glow tu memang berkesan hasil dia. jom try yumida :)
http://ice-chirp-chirp.blogspot.com/2013/01/siapa-berani-sahut-cabaran-wonder-glow.html?showComment=1359283559110#c8259435701557361525

penyengat tu mmg agak takut..bkn apa takut kne sengat je

Eii ... Geli kod labah2 ... Lompat belakang mak dulu lah.. Hahaa...

akak plg tak suka nyamuk ee..mmg kejar sampai dapat nak penyek2

xsuka semua serangga tu...plisss jgn dekat dgn anak i hokay muahahaha :p

Hehe, betul 2. Cicak tu entah dah tak boleh kira agaknya banyak dia macam mana.
Geli tengok badan dia arghh.

yumidaaaaaaaaaaaa!!!cendol dtg!!! :) apa kabar yumida bersama raksaksa tercinta.eh? :P
rumah cendol tak dak lagi raksaksa mcm tu :P kalau ada nanti cendol suruh dia pindah ke rumah yumida ye.hehehe

mesti ade kan. huhu. ingatkan raksasa ape la tadi. :)


EmoticonEmoticon