Daun Yg Tak Nak Tenggelam

Actually, lama dah entri ni aku simpan lam folder lappy aku. Dilemma. Nak publish or tak.. Tapi takde la menyentuh mana2 sensitiviti org lain. Juz sesuatu yg kelakar n menggelikan bg sesetengah pihak. Hahaha..suspen jer kan. 

Peringatan:
Sesape yg tengah makan tidak digalakkan utk membaca entri ini
Harap maklum..

(tersebutlah al kisah sepasang kapel yg paling romentik di muka bumi ini)

Mr. X: Sayang..i dah 3 kali flush tapi daun tu masih timbul.
Gegirl: Ahaa...samalah. Sebab tu i tak suka makan sayur tu.

Hari berikutnya...

Mr. X: Sayang masak apa hari ni?
Gegirl: I masak daun yg tak nak tenggelam tuuu..
MR. X & Gegirl: Memasing ketawa berdekah2

Cer teka daun apa???
Tetttttttttttttttttttttttt...masa dah habis. Jawapannya ialah:


-biarlah rahsia-

16 comments

daun apekah? huhuhu.
singgah sambil follow! #1840

jom! http://ice-chirp-chirp.blogspot.com/2013/01/siapa-berani-sahut-cabaran-wonder-glow.html :)

daun ape 2 oh...kalau semua daun memang timbul..hihihi...
singgah sni kalau suka saya...
http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com

rahsia2 pulak? nak juga tahu daun ape..

Hai!Jom join GA gempak ni!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2013/01/pre-birthday-giveaway.html

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2012/12/kawaii-giveaway-by-mimie-isha.html

daun apa yerk.hehehhe byk daun yang ada.. bagi klu skt..heheh
http://nurulnamasaya.blogspot.com/

hahaha. dh tahu dah daun ape.


EmoticonEmoticon