Gurau Senda Tandanya SERASI


Apabila seseorg bergurau senda dgn kita..apa reaksi kita? Semestinya diakhiri dgn gelak ketawa. Tanda serasi la tuuuu... Perumpamaannya, apabila cas positif bertemu dgn cas negatif akan mengalirkan elektrik.

Berdasarkan kpd kajian, pasangan yg bahagia adalah pasangan yg byk ketawa. Sebuah rumah tanpa gurau senda akan hilanglah serinya. Bayangkan andai kedua2 pasangan serumah tidak byk bercakap, tiada gurauan, juga tiada kedengaran gelak tawa. Hmmmm....Apalah rasanya ye?

Cer gurau2 manja dgn pasangan anda, andai di sambut dgn gurauan jg, maka bahagialah hidup anda sebab itu tandanya SERASI.


Tapiiiiiii....klo kes yg muka ketat 24 jam tuuuuuu.....  Huhuhu...yg tu macam mana pulak?  *~&%$#@*toink!

18 comments

gurau gurau manja.. haha so sweet :D

Betul tu....
Ketawa tu tanda bahagia juga....
Kalau hubungan takde gelak ketawa, hilang serinya...
Tak serasi pun takpe...
Janji ada hilai ketawa...

P/s : AJ dengan Mr.JR contoh pasangan tak serasi....
Hehehehhe.... Tapi gelak tawa je la bagi hubungan berseri...

hehe nnt dah kawen nak kne selalu gurau2 la ni eh?

assalamualaikum...lamanya x singgah sini ^_^

suami slalu wt lawak..tp dila xth nk lawak pe...hihi..tp stuju pndpt ni;)

jom kt praktikkan.. moga2 xtersenyum2 dlm smyg..

awww baiklah hihi nice sharing awak!

kena fikir yg 'halal, untung sapa ada isteri.. :)

yg kelat 24jam tu, tak pastilah mcm mana..
agaknya kena letak gula byk2kan..hihi

Alhamdulillah... Sentiasa gurau2 manja ngan my hubby...memang erat kasih sayang..

jemput join.hadiah ada jubah,maxi dress & rm100 cash!
http://diyasesame.blogspot.com/2013/01/happy-blogging-giveaway.html


EmoticonEmoticon