Holiday GiveAway by Sally Samsaiman (Part 2)

KLIK BANNER UTK JOIN

KENAPA SALLY KENA BAGI SOUVENIR DARI BANDUNG DEKAT SAYA?

wooo..susahpunya soklan. 1st sekali sy ske air sirap bandung. klo nak minum air ni kena kasi susu manis n susu cair. baru ummmph!. sy ske apa2 jenis souvenir..x kisah even sekecik semut skalipun...comei je...andai dapat t-shirt..fridge magnet..keychain or apa2 pun. fuh! memang x dapat nak lelap mata. asyik tebayang2! pastu senyum sengsorang. 

pastukan sally...klo dah dapat adiah tu..nak kasi review blog sally. insyaAllah, berkat punya kengkawan yg sporting dlm kotak follower tu..bertambah2 lah kenalan.  diorang memang sporting punya. kasi follow sally and baca entri sally pasal pengalaman sally di bandung. kte org yg x pernah g bandung kompom syok n x sabar rasanya nak jejaki kaki kat sana. dlm pada tu, bila follower bertambah, reader pun meningkat, trafik blog sally pun menjunam tinggi. cam dasyat je kan ayat sy ni..hehe..tp betul apa. bila trafik blog tinggi, income iklan pun masyuk. berganda2 hencik nuffnang kasi. insyaAllah. mudah-mudahan ye.

lagipun kan sally, sy memang jenis yg ske penuhkan pintu peti ais. lekat fridge magnet byk2 kat sana. hobi katakan. klo dpt yg kt bandung tu, fuh...memang akan jadi bualan tetamu. hikhik. banyak perasan kannn. pastu, andai dapat baju t-shirt dri bandung...hmmmm...semua mata tertumpu kat baju sy. cuti-cuti ke bandung... keychain lak..pun ske3x...kasi hias kat kunci2 umah..biar semangat nak masuk umah..boleh pulak gitu kannnn...

jom korang2 sume..kasi meriahkan GA sally ni...mana la tahu rezeki....

TAMAT: 4 FEB 2013



4 comments


EmoticonEmoticon