Sinopsis Melur Vs Rajawali TV1

Sinopsis Telemovie Melur Vs Rajawali RTM TV1 Slot Panggung Ahad | Melur Vs Rajawali mengisahkan Azlan (Syafie Naswip) seorang pelajar yang sering bertukar sekolah dan berpindah-randah kerana mengikuti ayahnya yang bekerja sebagai seorang Diplomat di luar negara.

Sinopsis telemovie Melur Vs Rajawali RTM TV1 Slot Panggung Ahad, pelakon dan gambar drama Melur Vs Rajawali TV1
Telemovie Melur Vs Rajawali TV1 lakonan Syafie Naswip dan Sharifah Amani

Azlan yang berusia 16 tahun kembali bersekolah di Malaysia dan dimasukkan ke tingkatan empat di sekolah berasrama penuh Maktab Sains Nasional. Dia tinggal di asrama Rajawali iaitu asrama lelaki yang paling ‘glamor’ sekali. Semua pelajar-pelajar lelaki popular tinggal di situ manakala di seberang asrama Rajawali ialah asrama Melur iaitu asrama perempuan yang paling ‘glamour’ kerana tujuh dari sepuluh yang tersenarai sebagai pelajar perempuan paling cantik sekolah tinggal di situ.

Kali pertama Azlan sampai dia agak berminat untuk mengetahui dan mengenali semua pelajar-pelajar perempuan yang tersenarai. Dia mengambil hampir dua minggu untuk mengenali kesemuanya kerana nasibnya yang tidak begitu baik apabila sangat sukar baginya bertemu dengan pelajar yang di tangga pertama iaitu Hanna (Sharifah Amani).

Berjayakah Azlan mengenali Hanna? Apakah yang akan terjadi seterusnya kepada mereka? Saksikan segalanya dalam telemovie Melur Vs Rajawali di kaca tv anda.

Pelakon Melur Vs Rajawali TV1
Shafie Naswip - Azlan
 Sharifah Amani - Hana
Amirul Affendi
 Eric Fuzi

Gambar Melur Vs Rajawali TV1
Sinopsis telemovie Melur Vs Rajawali RTM TV1 Slot Panggung Ahad, pelakon dan gambar drama Melur Vs Rajawali TV1
Telemovie Melur Vs Rajawali di TV1

Tonton Melur Vs Rajawali Slot Panggung Ahad
Tarikh telemovie Melur Vs Rajawali disiarkan: 22 November 2015
Hari: Ahad
Jam: 10.30 pagi
Saluran: TV1
.
↓↓↓Carian Pembaca Paling Panasss↓↓↓