Lepas Kentut, Gelak. Tanya Ada Bau Tak??

Tak senonoh betul adik aku ni. Kalau dia tetibe gelak sengsorang, padahal cerita dalam tv tu tak lawak. Haaa, ni mesti kes dia terlepas gas beracun. Kalau kentut diam-diam je takpe, ni siap tanya ‘ada cium bau kentut tak?’.

Soalan popular lepas terkentut. Ada cium bau kentut tak?
Kentut dahsyat! Berasap! Berapi!

Pernah la terjadi.. dia kentut senyap-senyap. Kentut tak berbunyi. Busuk pulak tu. Hidung aku berjaya scan bau tu, tapi dalam otak aku tafsir bau makanan lama. Lepas tu kan, dia cepat-cepat pergi lajukan kipas mode 5 (full). Sah! Dia nak hapuskan bukti la tu!

Terus aku keluar ambik udara segar. Dia dalam rumah gelak mengekek geli hati. Adoyai..pelik-pelik kerenah adik aku ni. Aku kengkadang pun terkentut gak, tapi takde la tanya kat orang lain ada hidu bau kentut tak. 

5 comments

kalau kentut diam2 pastu tak ngaku lagi kejam kan.. tiba2 bau jer hahaha

hahahaha member selalu buat macam tu . nak cover lah kann

hahahahahahahahahahahahaaha. senyap2 kentut bau dia pehhh , , kentut kuat2 tapi bau takdak bunyi diaa pehhh


EmoticonEmoticon