Semak penyertaan anda: Giveaway Peserta Bertuah

Buat semua peserta yang telah join untuk Giveaway Peserta Bertuah, sila semak nombor penyertaan anda pada link berikut: Senarai peserta RASMI Giveaway Peserta Bertuah

Diminta mereka yang tidak tersenarai, untuk menghantar semula entry penyertaan anda di kotak komen entry Senarai peserta RASMI Giveaway Peserta Bertuah sahaja. Tempoh untuk menyemak url entry penyertaan dan penghantaran semula entry anda sehingga 4 Januari 2014.

Yumida telah blogwalking kesemua entry penyertaan peserta, sekaligus memaklumkan untuk menyemak penyertaan anda. Sama ada di kotak komen ataupun di cbox/ shoutbox bagi blog yang kotak komennya tidak dapat dibuka.

Penyertaan tertera ‘tiada halaman ditemui’ dan juga blog untuk ‘invited reader only’ automatik penyertaan anda dibatalkan. Harap maklum. Jika ingin disenaraikan, sila hantar semula penyertaan anda seperti syarat di atas.

Terima kasih kerana sudi menyertai giveaway yang Yumida anjurkan :) Semoga berjaya semuanya. Insha Allah kalau tiada aral melintang pengumuman pemenang akan diumumkan dalam masa terdekat ini.

17 comments

dah semak...menabung inti kat sini..

Assalamualaikum dan selamat pagi dik Yumida....akak da semak...ada..thanks yer...

lucky 136 :l

salam
singgah pagi
sory x sempat nak komen banyak bz day

alaaa, tak sempat nak join :(

ala.. tak sempat nak join la..

saya dah double check...saya no 52..hehehe..klik nuffy sini..

Regards,
-Strider-

tak sempat join la pulak yumida. sorry

sorry yumida x smpt join.. good luck utk smua peserta..

fuza tak sempat nak join rasanya coz anak warded hari tu... :(

Akak dh umum pmenang ke? Ke sy yg xtaw :-)


EmoticonEmoticon