Mouse untuk lappy

Masa keluar hari Sabtu haritu, sempat singgah kat kedai komputer. Hb pergi tengok hot shower (Joven). Aku lak merayap kat bahagian lain, jenjalan sana sini.

Hot shower (Joven)
Hot shower (Joven)

Then, aku terpandang mouse. Yeah…inilah mouse yang aku cari. Yang wayarnya main tarik-tarik tu. Dulu ade gak beli, tapi wayar dia panjang, tak bez. Aku pikir…2-3 kali. Nak beli tak..nak beli..ker tak..


Inilah mouse yang bikin hatiku tak keruan

Last-last…aku pun beli. Yey! Dapat la memiliki mouse main tarik-tarik ni. Sejak sekian lama, aku mencari mouse macam ni. Merah youuuuu….
  
Mouse
Brand: my10’s
Harga: RM19.90

20 comments

ada mouse baru yer yumida..cantik

akak punya mouse pun menuntut untuk diganti, yumida mengingatkan akak ni...

mouse lappy zara rona puteh.. sma laa sis .. hikhik

masa mula2 pandai pakai desktop, fae selalu use mouse hehe

ok jugak mouse ni.tb lagi prefer pki mouse yg x berwayar..snng..buh wireless jee

tahan lama tak kak guna yang macam nie?

macam cute jekkk...comel comel

Assalamualaikum yumida. wahhh cantiknya! dah lama takda laptop sendiri. menumpang kasih pc dekat office je. hehehe.

Erin pun ada satu macam ni.. senang je nak pendek ke nak panjang ke tali boleh laraskan..

Lebih selesa nak buat kerja nanti :)

Mause wireless juga lebih mudah...cubalah! Hargapun xmahal dah sekarang ni.

saya ada lagu ni dulu tapi rosak sakit hati jadi beli wireles jimat tahan lasak wayar dok serabut

mama baru nak cari keyboard dan mouse ni..

wahh dapat mouse main tarik-tarik oo kak. hehe :D cantik :)

menarik kaler merah tu.....harganya boleh tahan......

Sy suka jenmaa vtec sbb thn lama.. Tali cmtu mmg best tapi x brpa fleksible bg sy yg de ank.. Hehe cpt rosak nnt..

mouse tarik2.. errkk deqla kurang jelas... al-maklum, biasa guna mouse yg biase2 jer..hihi...


EmoticonEmoticon