Nyum Nyum..Burger Ramly Sedap Tak Terkata!

semalam kan..balik je dari bershopping
aku terus kemas barang2 yg dibeli
well u know..aku kan rajin

kucing2 pulak sibuk tanye "mane ikan? mane ikan??"
aku cakap aku penat..so xde mood nak layan korang arini
diorang buat muka masam..
lantas nak koyak2kan plastik brg tu..tanda protes!
time tu jam 5.30 p.m

ekceli aku dah x sabar nak tunggu jam 7.30 p.m
pasal......aku nak buat burger!

sementara tunggu jam 7.30 p.m aku pi online dulu
biasa la..klo dah jadi retis ni payah sikit
kene update aktiviti kita sambil layan peminat
BW sana...BW sini...tit...tit..titttttt! jam pukul 7.30 p.m
yes! yesss!
aku berlari2 ke dapur..
lantas menyambar daging burger yg dibeli petang td


brand Ramly youuuuuu....ade kelaaaas!
peket kecil ni ade 6 keping daging burger..
harga RM5.90
yg aku pilih ni jenis gemuk..bukan saiz biase nyer..
so..puas la hatiku dapat melahap daging burger yg berkualiti lg terbaik!


beginilah rupa kegebuan burger ramly yg dah siap
sedap!
korang lak? ape brand daging burger kegemaran korang?
boleh aku try beli bila keluar lg nanti

33 comments

assalamualaikumm. kat area ofis sheila ni, ada satu stall burger sedap gilaaa. sheila selalu beli burger daging kat situ.. hehehe

Bestnya.. Kan bagus mun dapat mintak..

dulu murah je brger ramli ni.huhu. memang slalu beli!

buat sendiri la.baru burger tu lg mantap...kenyang dan lazat tau..hahaha

Kenit pun guna ramly gak tapi kalau dapat lamb seketul best gak kan? Hehe

rasanya iha pun burger ramly jugak.. takpun takde jenama, haha ada pulak gitu.. eh kak Yumida, akak boleh berkomunikasi dgn kucing ek? :P

tetiba kempunan burger plak.. heheh

burger ramly laa terbaik...beli buat kat rumah..letak moyinis banyak2 n sos lada hitam sikit n sos cili sesedap rasa...letak timun salad..huhuhu..sedap nyew..tapi xleh makan sll..nnt obescity lak..hahaha..

xberapa suka burger,,,,huk3.. .>.<

hai cik retis..
ni peminat hang mai dah ni.. layan lah..
nak burger sikit..^^

mmg Ramly je sedap.. dh cuba brand lain, tp xsedap pon... mhl sikit tp puas hati :)

wah lama cik akak cuti makan seorang2 jak keja yang...sik simpan untuk cik akak :)

perghhh ntahlah so far jenama ramly je yang menjadi idaman jiwa raga.bayangkan di waktu malam...hujan pulak turun ...cuaca sejuk..kemudian tiba2 perut bergetar irama ghazal..pekena burger ramly..sambil blogwalking...nangis!!!

brand ramli mmg sedap la yumida..
dah cuba sosej daging dia barnd ramli..?
sedap tau....masak dgn maggi..mmg terangkat.. :)

dah lama tak makan burger.....

skrg dok gila burger bakar... yummy...

tengah2 malam baca entry sal burge...huhuhu terus rasa lapar... esk kena p cari nih..hehehe

Wah, untung la kucing tu pandai berkata-kata. Kucing kita asyik cakap meow je. Sepatah haram kita tak paham. Haha!

Burger ni bukan saiz biasa? Ada saiz yang lebih besar rupanya. Baru aku tau. Nanti nak jenguk2 la kat pasar raya. Hee ^^

assalamualaikum..yumida :)

rm 5.90 kira berbaloi laa kan harganya...waaaah...teringin gak nak cuba buat burger sendiri :)

burger ramly jugak ! mak saya pun tak bole makan burger lain huhu

kmk sik pnde glak mkn beger eh..mn ada beger petai boklah kawwwkaww

ramly mmg terbaik... saya suka buat double :)

cbe la try bebola daging ramly pulak, sedaap~ try rebus n jgn goreng~
rasa original! ;)

Haha..ingtkn tggu nk kuar beli burger.. mmg best jenama Ramli..baik buat sendiri kt rumah..

kena dgn org yg pandai buat. lagi sedap. kalau kat umah akk, bubuh daging beger dgn roti jek. klw letak salad atau tomato bdk2 x makan.

Daging burger Ramly memang best.. :)

haah.. sedap tak terkata.. pas tu tambah lagi sampai tak berkata apa2 dah.. pasal apa? pasal dah kenyang.. mulot x larat nk ckp, mata yg nak tertuop pulak..hahahahhaah... deqla pun suka pilih jenama ramly.. ;)

selalu mmg burger ramli ni jdi pilihan...jrg ambik brand lain..

burger ramli antara yg terbaik (Y). hehe


EmoticonEmoticon