Nah! Deodorant Untuk Ketiak Masam!

yey...dengan jayanya semalam aku dah pi beli deodorant
lepas ni boleh la aku hidu ketiak aku selang 2 minit
sape ade habit yg ske cium bau ketiak?
memang x senonoh langsung! hakhak..

semalam..cuaca agak panas!
be4 pg shopping...aku gasak pakai deodorant lama
ye..aku tahu dah habis..aku tak kira! nak gosok gak!
sebab apa? sebab ia bagi aku keyakinan
konon2 aku dah pakai deodorant laaa..
nanti..xde la aku rasa was2 masa nak angkat tangan


yey...dah beli deodorant! nak tahu brand ape? sila tengok pic di atas
deodorant REXONA..sure korang pelik apsal pilih yg 'men' nyer
pasal aku ngan Mr. Kucing sehati sejiwa..apa yg dia pakai aku pakai gak
lgpun fungsi dia sama jer..utk hilangkan bau ketiak yg masam
cuma klo utk 'women' tu wangian dia agak lebih sedikit
so, xde effect yg mengatakan bulu ketiak kita akan menjadi lebat
atau tumbuh meliar dgn galaknye!

lgpun ia dlm bentuk pek..jimat sikit..beli 1 harga RM5.80
klo beli dlm pek, ade 2 rexona dgn harga RM9.80
jimat..jimat..jadilah pengguna yg bijak
pernah gak aku pakai jenis spray tu..hmmm..
tapi aku lebih selesa guna yg gosok ni
ape yg penting...asal pakai deodorant sudah ler
drpd menanggung bau badan yg pergh!!!!
lalat pun blh pengsan..haha

mereka yg berjaya mengskodeng aku tengah pakai deodorant
jemput singgah: Rider Sejati  & Cik Pensil
iye...aku memang peminat deodorant REXONA

16 comments

haha..xsmpt nk cuim masam ke masin ketiak nih..kalo pnas2 mmg cpt peluh..dok tmpt sejuk ketiak xbasah pon..

hahaha...ketiak masam...
sesapa yg ketiak berbau kurang enak pun elok guna deodorantkann..

hahahaha.. pelik je la yumida ni guna deodoran lelaki.. tp ok jugak kalo dah murah dl hrga pek..nnti nk suh hubby guna deodoran pompuan la.. nak ke dia..? ;p

hahaa. funny. tapi yumida kan girl. napa pakai deodoran lelaki? ngehngehngeh

Ko pakai deodorant lelaki ke? hehe..

lamak dah kmk x pakei deodorant brand rexona..suka makei brand garnier jak :)

Hahhaaa...samalah kita REXONA tetap dihati tapi I kan berjiwa lemah lembut so pilih WOMEN punyalah.

sy x bapa rexona..sy si pemakai nivea

2 Hari dah pening kepala dgn bau badan budak sebelah kt pusat internet. Kenapa la dia suka duduk sebelah sy.. kena bg hadiah deodorant nmpaknya.

jaga2 ngn bau badan.. ehhehe.. silap2 terpinggir :)

tulah kadang2 tension jugak berhadapan org yang mengeluarkan bau ni. pening taw huhu

hahaha baca komen bru perasan deadoran lelaki

hehe kalo iha pun lg suka yg men punya.. bau lagi umphh! hahaha..

sib la suka pakai deadoran.. ada sesetengah org 2 xsuka pakai n yakin ketiak dia wagin.. tapi bila kita dekat perghhhh masammmm..huhuhu


EmoticonEmoticon