Dapat HADIAH Big Teddy Bear, Owl Necklace, Tabung Canon, Keychain, Cookies, Fridge Magnet, Chocolate Cadbury & Chocolate Hershey’s Kisses


Alhamdulillah..syukur padaNya atas setiap rezeki pemberianNya..juga pada rakan2 bogger yg baik hati..tengkiu..terima kasih!

Wokeh..nak share jugak kehepian mendapat hadiah drpd rakan2 blogger. Juga sebagai tanda penghargaan. Tq banyak2. Hati sangat gumbira. Senyum sampai ke telinga. Ngeeeeee..



BIG TEDDY BEAR

Actually, masa mula2 dpt bungkusan hadiah ni agak sedikit terkezut. Kotak dia besaaaaaar! Aku pun suspens gak. Seingat aku..memang aku takde menang hadiah pa pe yg melibatkan saiz yg besar nih. Then, sampai umah. Aku terus bukak. Excited katakan. Rupa-rupanya...fuh! Dapat teddy bear kaler pink maroon! Besar pulak tu. Korang nak tahu. Since aku dari kecik..aku x pernah ade patung bear nih. Ni la 1st time aku memiliki teddy bear. Terasa seperti kanak2 riang. Hepinyaaa... Thanks bebanyak buat blogger KmliaHshm coz sudi bagi hadiah yg berharga macam ni. See..betapa keciknya kucing dlm pic tu di sisi teddy bear comel tu.



OWL NECKLACE

Ooops belum habis lagi. Ade 1 lagi hadiah yg KmliaHshm kasi. Jengjengjeng...blogger KmliaHshm hadiahkan aku owl necklace. Ske tengok mata bulat owl tu. Cute kan.


TABUNG CAMERA CANON

Then, aku dapat hadiah tabung. Tabung ni berbentuk camera DSLR. Sangat cantik rupawan bentuk tabung ni. Belum mampu memiliki DSLR, tapi dgn tabung ni akan bagi aku semangat utk menabung..dpt la beli gadget impian. Tabung ni kaler pink. My peberet kaler lagi tu. OMG...ske sangat! Tak sangka pulak..tabung ni besar. Dlm pic aritu tengok macam kecik je. Yeah..dpt la simpan duit banyak2. Thanks bebyk buat Miraa Hussin..ske hadiah tu.


KEYCHAIN

Yeyyy...dapat keychain lagi. Kali ni dapat 2 keychain. See..comel kan. Kreatif betul diorang buat keychain ni. And then, dapat hadiah 1 lagu tu..yg berbentuk macam puppet tu..yg ada batang ice cream tu..yg tu panggil apa erk.. Van yg cute! Thanks ye Budak Kampung coz bagi 3 hadiah sekaligus. Banyaaak! Ske..ske..ske!


FRIDGE MAGNET & COOKIES

Ooops..lupa! cookies tu xde di ambek gambar. Coz aritu gelojoh sangat nak makan. Terlupa nak snap awal. Tu pasai xde dlm pic. Cookies dia sedap sangat. Pastu dia de sertakan fridge magnet. Tertera sekali details bisnes dia. Raya dah nak dekat. Haa..klo korang nak order biskut..tempah la dari Annabelle ni. Sedap tau air tangan dia.


 CHOCOLATE CADBURY & CHOCOLATE HERSHEY’S KISSES

Yey...dapat cokelat! Wei..sedap weh! Mula2 dapat bungkusan cam suspens sikit. Coz terasa berat and berketul-ketul bila dipicit. Sekali buka..rupa-rupanya dapat cokelat. Yeyyy! Aku ni hantu cokelat. Memang sesuai sangat! Ade dua cokelat. Yg 1st tu...cokelat Cadbury + roast almond. Nyum..nyum..terasa almond tu. Cair dimulut..enak di makan! Manakala cokelat 1 lagi tu Chocolate Hershey’s brand Kisses. Yg ni sedap wei. Aku makan non stop! White cokelat + cookies. Ermmm...sekejap je habis! Jarang pulak aku tengok brand ni kat kedai. Klo ade sure aku jadi pembeli setia cokelat jenama Kisses ni. Thanks bebanyak ye Bella Razali.

TOPUP

Hadiah TOPUP utk bulan Jun setakat ini (*sehingga 17/06/2013) berjumlah RM63.00

-Habis-
Makasih bebanyak yer korang2 sume
Moga korang sentiasa dimurahkan rezeki. Aamiin.

28 comments

tahniah ya kak..rezeki kak Yumida murah sangat..hehe..alhamdulillah..nak coklat sikit..hehe

wah teddy bear yumida lagi besar dari kita lahh :)

Waahhh... alhamdulillah..rezeki awak murah.. saya follow awak.. from http://disebalikhumaira.blogspot.com

amboi! byk Nya Hadiah dia dapat....

mak aiii murah rezeki sis...
Tahniah untuk sis berkat rajin masuk ga tu ga ni.

Happy for you sis (^_^)

wahhh.. masyuk la. hadiah semua best2.. topap pun banyak. wuwuwu..

Banyaknya hadiah tu yumi...wah hebat betol...hihi...teddy tu maok peluk juga eh...huhu

Tahniah, murah rezeki betul awk ni..hehe..

dapat teddy bear and chocolate yg best tu. tahniah kak :D

murah betul rezeki dia ni. Ameen

Yumida..comellah tabung tu.. :)

Tahniah yumida,

Alhamdulillah, rezki2..yang paling bestnyer tabung cannon tu..cantik..

tahniah..banyaknya hadiah..:)

wahhh. rezeki... tahniah! :)

wahh dpt hadiah lagi.. murahnya rezeki yumida... ;)

besarnya cik ted tu...sedap buat bantal peluk...hehe

wahh beznya semua hadiah mnrik..thniah dear ;-)

sapa nak menang hadiah boleh join GA ni.
http://shuhaidablog.blogspot.com/2013/06/shopping-time-giveaway.html

uishh dahsyat btl akak.kalah solehah ni.haha tp yg topup tu yg xtahan. banyak sgt topupnya.haha bg sikit topup tu :)

wah banyaknya hadiah yumida.......! tahniah! jeles tau ... deno tak pernah menang GA... huhu

Tahniah Yumida..Alhamdulillah..murah rezeki dia yek...

wahwahwah tahniah kak Yumida.. memang murah rezeki akak.. hope rezeki utk akak makin terbuka luas, Amin.. :)

#psttt cekelet kisses tu memang rasa ketagih je bila makan kan.. hehe..

x aci!!!!kucen tuh yang dapat teddy bear tuh!!hakahakhak!!


EmoticonEmoticon