Habit Add Org Lain Dlm GROUP FB..Siapakah?

sesetengah pengguna laman sosial gemar ADD seseorang kasi masuk dlm Group FB
seringkali aku berdepan situasi yg sama
terasa ingin je aku nak block bahagian group tu

ADD aku kat Group FB yg entah pa pe
bisnes online la..shopping la..iklan la..group itu ini
jenuh aku nak LEAVE GROUP satu2
pastu..kat email..semak ngan notification dari group2 ni sume
ye la..bila org tu masukkan nama kita dlm group tu..
automatik notification akan menyibukkan diri dlm email

iye..aku tahu kau minat kat aku
boleh x jangan masukkan nama aku dlm group apa2
bukan setakat group
jangan invite aku utk apps game jugak!
klo suggest mintak like fanpage xpe..aku blh layan lagi

klo rasa jari tu gatal sangat nak add/invite pa pe program
kasi mention je nama aku dgn butang TAG tu
klo aku minat aku akan join dgn sendirinya
wokeh...wokeh x???

huh...sapelah yg punye habit sebegini
mintak-mintaklah berubah..

*korang tahu x cara camne nak block bhgn group kita tu?
*jugak cara nak block dari terima sebarang invite utk apps game nih

19 comments

Apps game tu paling benci..

bisnes online tahpapa ja :/ apps tu lagi laa annoying hoho. Leave grup ja tapi kalau nak block dari terima sbrg invite tu entah arr :D

Nak tanya, kalau group untuk promote and click link ads macam churpchurp, 8share semua tu, nak join tak? tapi bukan group fifiy. group blogger lain. saja tanya, kot-kot nak masuk ^_^

Kalau group tu tak pasti tapi kalau game apps senang je...pergi kat YOUR APPS kat tepi kanan, setting dan remove je apps game tu..senang..

pernah melaluinya...huhuhu tapi buat bodoh jer.. remove je klu sy rasa xpenting...

tu sebab malas nak lepak kat fb..yang games tu banyak benor bencilah arghhhh huwargggghhh (ada macam hulks tak ngee)

mai pn sama..xsedar pn ntah bila msuk dlm macm2 group..tu lum g ble group tu kne hack ngn bnda bukan2..serius mnyemak

hihi...sabar je dik oii...hihi..kat fb mek pon cam ya juga..huhu

ade gak kena mcm ni, tapi nur buat tak tahu je... hehe..

sabar ye yumida. :)

betul..betul.. 1 hal plk nak kena leave sume gr0up yg x bekenaan 2 -,-'

hahahaha...nak gelak sat...sebab nini pon selalu kena....

samalah kite.. tah sapa la yang suka sgt dok invite orang dlm group fb.. dah tu group yg tah apa2 lak tu.

jemput lah datang ke teratak saya.. i'm newbie.. :D
http://madamoiselleayuslittletalks.blogspot.com/

Hi yumida! Amboi marah sungguh nmpknya tu...tp mmg bole buat angin satu badan kan... hehe

invite la pages yg bagus2 ada gak pekdahnya..kan.

sama la....tapi aku layan je...aku spammm kat group tu....kalau dia remove aku thanks kat dia sebab add aku sembarang ...hehehe


Google Delete Blog Yang Memberikan Servis Download Percayalah!
http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/06/google-delete-blog-yang-memberikan.html

remove jelah mida..kdg² diorg main add jew..hehee

setuju tu yumida.. semakkan notifications kita je kan.. huhuhu...

Salam Yumida, ada cara nak block

nah link ini
https://www.facebook.com/settings?tab=blocking

Semoga dpaat block haha

betul. kadang2 menyirap di buat. aishhhh


EmoticonEmoticon