Tema Konsert Gegar Vaganza Minggu 6 Berdua Lebih Baik

Konsert Gegar Vaganza Minggu 6 Bawa Tema Berdua Lebih Baik
Ehem-ehem, ada yang mengikuti program realiti nyanyian tv Gegar Vaganza setiap minggu? Kalau ada, yeah kita geng! Otai-otai menyanyi tuuu. Masing-masing hebat dengan bakat dan lagu popular yang melekat di ingatan kita. Mamat Exist masih mantap macam dulu, begitu juga vokal power Rahmat Mega yang boleh nyanyi pada key yang tinggi. Shima pun sama. Persembahan Ifa Raziah sentiasa menjadi tumpuan. Kalau Ifa Raziah tak masuk Gegar Vaganza, tak tahu pulak aku yang beliau ni seorang penyanyi dangdut. Aku ingatkan Ifa Raziah just jadi pelakon je.

Kalau nak tahu, tujuan program tv Gegar Vaganza ni diadakan adalah untuk mengembalikan kegemilangan penyanyi senior yang mana pernah menjadi fenomena suatu ketika dulu. Ooooo..patut la peserta-peserta Gegar Vaganza ni semua hebat-hebat masa tahun 90-an dulu. Aku mengenali lagu nyanyian peserta otai masa tahun 90-an dulu, masa tu aku bersekolah rendah dan menengah. Ingat woo..

Tema Konsert Gegar Vaganza minggu 6 berdua lebih baik, gambar Gegar Vaganza minggu 6, 8 peserta Gegar Vaganza menyanyi di minggu enam
Jom tengok peserta-peserta yang menyertai Gegar Vaganza tahun 2014 ni. Sure gempak punye la!

Senarai 12 Peserta Gegar Vaganza:
Penyanyi senior yang menyertai Gegar Vaganza ni antaranya Mamat (Exist), Rahmat (Mega), Hasnol, Fazli Zainal, Sam (Innuendo), Ayai (Ilusi), Haleeda, Shima, Sharifah Zarina, Ifa Raziah dan Adilla.

Memandangkan Gegar Vaganza ni dah masuk minggu ke-6. So, setiap minggu ada penyingkiran. Untuk Konsert Gegar Vaganza minggu 6 ni, peserta yang akan membuat persembahan ialah Mamat (Exist), Rahmat (Mega), Fazli Zainal, Ayai (Ilusi), Haleeda, Shima, Sharifah Zarina dan Ifa Raziah. 8 peserta Gegar Vaganza yang bakal berentap di minggu enam dengan membawa tema Berdua Lebih Baik.

Peserta manakah yang berjaya menarik hati juri? Siapakah pula yang bakal tersingkir di Konsert Gegar Vaganza minggu 6? Sama-sama kita nantikan.


EmoticonEmoticon