Rezeki Bulan Februari


Alhamdulillah..syukur padaNya atas setiap rezeki pemberianNya..juga pada rakan2 bogger yg baik hati..tengkiu..terima kasih!

Selepas blog aku menyepi selama 5 bulan. Kini, kembali ceria. Alhamdulillah..moga line tenet akan selamanya berakses..mudah-mudahan!

Wokeh..nak share jugak kehepian mendapat hadiah drpd rakan2 blogger. Juga sebagai tanda penghargaan. Tq banyak2. Hati sangat gumbira. Senyum sampai ke telinga. Ngeeeeee

 

1. Dapat topup RM10.00 drpd ninie
2. Dapat topup lagi...bernilai RM5.00 drpd Mun
3. Lagiii..topup bernilai RM10.00 drpd Felt Craft Lestari
4. Oh..topup lagi..bez2..bernilai RM5.00 drpd Nurul Firzanah Rohaizat
*yeyyy..kredit hp pun bertambah..tapi kannn..aku memang jarang nak call2 orang ni..bukan pasal aku kedekut..tapi aku tak tahu nak sembang ngn sape..so kredit hp aku memang tak terusik pun..
*dgn nilai kredit yg banyak hasil sumbangan rakan blogger yg baik hati...so aku pun buat la entend expire kredit utk 1 year tu..so aku tak yah la nak topup tiap2 bulan kasi extend tempoh kredit...amacam? bergeliga tak? Kehkehkeh..

5. Dapat cash bernilai RM50.00 drpd Ekram Mahat...makasih..dah di guna utk beli hadiah mummy

 

6. Dapat tajaan domain [dot] com drpd Potia Casadelarossa.
Makasih bebyk bro Potia. Atas sebab2 tertentu aku hadiahkan kpd rakan blogger. Go go go..hope semuanya maju dlm berblog J

 7. Dapat fridge magnet Bandung drpd Sally Samsaiman

8. Dapat keychain, penanda buku, klip nota & pen drpd Blogger Tentang Kita (Anola)

9. Dapat jubah bernilai RM65.00 drpd Sada Collection's

 10. Dapat buku nota handmade drpd Felt Craft Lestari

11. Dapat sarung letak tisu, kad baucer diskaun 15% & katalog drpd TuppyThingy

12. Dapat card reader drpd mahamahu.com


-Habis-
Makasih bebanyak yer korang2 sume
Moga korang sentiasa dimurahkan rezeki. Amin.

26 comments

Hamboi bestnya hadiah .. Alhamdulillah , tahniah ! :)

Jom Join GA saya . Saya sedang mencari 90 Pemenang . Mana tahu Rezeki awak :) http://www.cahayapermata.my/2013/03/birthday-giveaway-nur-alja.html

Hamboi beat bestnye adiah...

mmg murah rezeki. Alhamdulillah :)

whoaa! banyak betul hadiah ek. tahniah :D

amboi bnyknye hadiah ...alhamdulilah

banyaknye akak.. tahniah ye. Alhamdulillah..

Wah! Banyaknya hadiah..murah rezeki Yumida bln lps...Alhamdulillah..Tahniah...

boleh buat bloggers lain jelez jer..Tahniah dari pcl, xper ni kira pemberi semangat..., header baru lg eh...santai jak !

banyaknya hadiah akak dapat. tahniah. ;)

best lah :) tahniah kak :) alhamdulilah rezeki akak :)

wow...banyaknya.....best best....nini nak jugak...hehe

Alhamdulillah.. tahniah Kak Yumida.. rezeki besar ni.. :)
p/s: wahh blog dah bertukar wajah.. i loike!

wowowow.. manyak giler dapat hadiah :)

bestnya..!
Murah rezeki yumida..
tahniah..!

Tahniah...
Berkat join segmen dengan GA kan.... =D

berbaloi sbb yumida mmg rajin. tahniah tau. ;)

wah..bestnye kak yumida..
congrats ye..

wahh.. banyak betul.. bestnya..
tp saya jarang bertuah.. hehe
--{@ syaRafiNa's sTory B0ok @}--

amboii byknye hadiah dpt.. wang tunai pun ada.. wahhhh... tahniah!

Pergh, banyaknya hadiah! Share la sikit. Huhu ^^

9n0L4. hehe. akhirnya slmt smpai jugaaaa. harap yumida suke la. :)

salam perkenalan

http://danyliana.blogspot.com/2013/02/turun-berat-badan-dengan-herbalife.html


EmoticonEmoticon