Gara-Gara Menatang Terbang


Sedang asyik aku menonton tv
Sambil melahap keropok ikang
Tup! Tetibe ade benda hitam merayap kat kain aku

Aku..
“Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!”
Ku tepis2..takmo jugak menatang tu larik
Aku melompat!
Fuh..akhirnya ko larik jugak

Seketika...aku terkezut!
What????!
Berhamburan keropok di atas lantai!
Cissss! Dasar binatang!
Gara2 ko keropok aku tinggal sedikit!

Aku memang fobia dgn binatang terbang
Apa-apa sahaja..
Kecuali nyamuk! Jumpe nyamuk..aku excited nak bunuh!
Hahaha..tamatlah riwayat ko nyamuk!

29 comments

larik!
haha, teringat dekat seseorang.

Hihi, ada persamaan la kita ni.. takut pada makhluk2 terbang tapi eksaited bila ada nyamuk.. :D

ahha,, binatg apa tu??ehehe,,
senyum sorg2 baca entry ni,, nice entry

mesti lipas kan he3 ^^

wah cantik header baru ni suka..suka...

haha..bila rasa menatang tu merayap mesti rasa nak buang cepat2 kan..

Hahahaa....lipas ke tu? Heuwwwww.....

erkk..ape yg terbang tu.?
lipas eh...

ni mesti menatang yg suke menyorok uh...

p/s : jom singgah arepnakbebel.com ..ade citer pasal menu baru kat Nandos!

Samalah kita.. Kamek paling gelik dengan binatang nama beringin ngan tebero.. Even taip kat ctowk pn dh meremang bulu roma kamek..

x hal, ambik gik keropok baruk. hahaha.

AJ paling tak suka LIPAS TERBANG...
Fobia rasanya...
ehheheheheh..

Spray dengan Rexona okay! Haha ^^

binatang apakah itu yg berjaya buat yumida sebegitu sekali ???...

jenis yg terbang cam lipas..rasa cam nak pijak je..hahah

kenapa terkejut??? natang apa tu sampai tekejut cmtu sekali?

sang kumbang ke??wakakakaka....

tak selamat kalau naik atas pcl..memang cari nahas !

kan dah rugi keropok tu. hehehe.. binatang tu jeles tgk yumida makan kot. ;)

Hahaha....klakar plak rasanya

xsuke nyamuk esp time nk tido... adeh..

eeeiii... lipas ke?? deqla kalo lipas mmg takot!

lipas eh?
ngeri tgk lipas terbang yang had besar cokelat tu.. @_@

aku benci lipas... tapi aku lagi benci org yg perangai macam lipas... heheheh... :)

hehehe...iye ke? semua binatang terbang ke??

er er er

- Admins Blog 3 Dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/

jgn masuk dlm lubang hidung sudah la. hehe.


EmoticonEmoticon