Kek Yang Tak Sanggup Aku Tengok

arini ni ngedate jap..haha
cari kek
kek simple je...
kek saiz kecik...tak kecik sangat..nanti x puas makan
kek 1/2 kg
yesss! tercapai hajatku ingin memakan kek..nyum nyum

nanti ku upload pic nya...
jika ade kelapangan

tapi...tapiiiiii...
nak share ngan korang
kek2 yg lucu n pelik
jom layan!






tetttttttttttttttttttttt! habis
korang nak tak makan kek sebegini?
klo buang icing atas kek...maybe kurang la sikit kegelian kannn
boleh pulak diorang request nak kek macam ni..hohoho


19 comments

haha . kek yg adea poop t mmg tak bole blah . haha . tak sngup eden nak mkna nye haa

Eeur nk termunth pun ada,mcm2 la dorng ni

This comment has been removed by the author.

yang lain boleh terima akal lg. tp yang tandas mangkuk siap dgn tahi terapung tu, euwwwww kuasa tiga!!

Assalamualaikum Yumida

he he....
masa makan kena pejam mata..

Nak termuntah rasa..Tak sanggup

aritu tgk roti punye. huhu. horror kemain. patah selera. :)

owh mmg geli yarkkkkk tgk yg mgkk tandas tu.sapalah yg smpi hati nk kuarkan duit beli kek design mengarut tu ceihhh geli wooo...

eee..tandas tu mmg xboleh blah.

taknak ! geli betul tgk kek-kek tu haa..

Nak termuntah. huhu

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/03/peranan-anak-muda-pada-pilihan-raya.html

Aiseymenn diorang ni... Buat kek untuk dimakan, kalau macam ni, termuntah je nengok.. Tak jadi makan!

salam... uhhhhhh...

sangat geli.. bilik air mana??? nak muntah ni...uweeekk!!!

benda la nk mkn kek mcm tu..eeee..hehe/..tp klu perasa cokelet...sedpa x?ahhahahha

tengok pun dah hilang selera. hehhe..


EmoticonEmoticon