Kucing Terberanak Atas Beg Laptop

Riuh dan kecoh semalam, bila aku menoleh kat sebelah. Lokasi yang betul-betul bersebelahan meja komputer aku. Rupa-rupanya kucing aku terberanak kat situ! Yang sadisnya, beg laptop aku menjadi katil bersalin. Huhuhu.. Kotor dan berdarah.

Aku yang terkejut, menjerit-jerit kegelian suruh hb alihkan anak kucing yang baru dilahirkan tu. Kucing yang belum sempurna fizikalnya. Nampak macam fetus je. Kelahiran pra-matang. Lahir je, anak kucing tu memang tak hidup. Kesian tengok. Pada masa yang sama, gerun gak aku tengok. Darah melumuri beg laptop aku tu.

Kucing Terberanak Atas Beg Laptop, kucing melahirkan anak, anak kucing baru lahir, beg laptop zalora
Katil bersalin tempat kucing aku terberanak. Beg kaler biru, beg yang aku order dari Zalora. Terus aku rendam dengan air sabun. Kasi hilang bau darah.

Panik pertama kali tengok kucing beranak. Dengan keadaan anaknya yang dah tak ada nyawa lagi. Aku pun tak jangka gak yang kucing tu bakal beranak. Perut kempes je. Tak buncit. Tak boroi. Tetibe semalam dia sibuk nak masuk dalam kotak. Rupa-rupanya nak cari lokasi untuk beranak. 

6 comments

adoi....kompem loya...pndai kucing cari port bersalin ye...agaknya beg tu empuk dan selesa kot..hihi..

cer try rendam dgn basic H.mesti hilang kesan darah tu...sue ade kongsikan entri basic H kat blog..jemput baca ya..terima kasih..salam perkenalan.. :)

eeee. . .hahaha, sian kucing tu. nasib tak meroyan tgk anak dia mati

haha wad bersalin punyalah canggih, bijak it nanti anak meow tu Yumida hiihi :)

masyaAllah .hahaha .sabar ye .

boleh pulak beranak atas beg laptop. haha


EmoticonEmoticon