Mudahnya Dgn Adanya PVR


Bulan Nov lepas, kami start melanggan Astro B.yond PVR (Personal Video Recorder). Byk manfaat bila melanggan PVR ni. Kita boleh record citer yg kita nak. At the same time, boleh record dua citer dlm masa yg sama. Especially bila jadual kita tak mengizinkan kita utk tonton citer tepat pd masanya. Haaaa..time ni la kita perlukan PVR.

Klo macam aku pulak, aku ske record drama bersiri TV3. Ye la kannn, klo dah part iklan tu ambik masa sampai 4-5 minit. Jenuh nak tunggu. So aku record la. Then, bila free aku tengok citer tu. Bila time iklan aku kasi forward..kehkehkeh..jimat masa tau. Pastu mood excited nak tunggu babak seterusnya masih panas. So, memang feeling abis la.

Buat masa ni, aku record utk drama Setia Hujung Nyawa, Debunga Lalang n some ch movies la. Klo korang berminat utk melanggan PVR, korang leh melayari website bawah ni utk mengetahui prosedur selanjutnya.

Astro B.yond - Subscribe - PVR

24 comments

senang akk..semuanya dihujung jari..heheehehe

mmg bes ad pvr . dpt rcord rnning man . huhu . ari2 tgok kah3

wah, best2. x pyh donlod.. heee.

ok la kan takde la kena tepat2 tengok citer yg kita suka...hehe

Senang ada pvr ni.. Leh record then tgok ulang2

hehe

baguslah.. ada pvr.. Naim recoder biasa jer.

kalo xdapat nonton leh sedut @ layan dekat website live srtremaing hehe

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/02/politikpendidikan-pencuma-bersama.html

kemudahan yang awsome....janji ade duetnye....sy neh name jer duk umah...jarang benor nengok tv...tuh yang belum langgan astro...huhuhuhh!!!!teringin gak...cume belom masenya....huhuhuhh!!!

lamak sik nangga kitak ehh....btw, aok nang bagus ada astro beyond yang boleh record tok..tapi gney bayaran nya ow?

senang kan.. takyah tunggu iklan lelama.

dan senang nak tgk berulang2kan.. :)

Wah bez la..nak pinjam bole..hehe

blogwalking from http://beritaremajaonline.blogspot.com/

wah best ni. tapi solehah xpenah tengok cte kt astro. mungkin ni masa yg terbaik untuk melanggan :)

huhuhu. saya tak der benda neh huhuhu

ooo utk tv lain pn blh record eh.ingt astro ja..hihi

zaman skng ni smua canggih manggih...

hehehe...channel yg ade pun tak larat nk tengok dah...kalau record pon kena berebut dgn abang =.="

Bestnya tapi saya tak penah g guna astro :D

anda ditag : http://izzam4eva.blogspot.com/2013/02/the-longest-giveaway-ever-by-ain.html

wahwah. ade pvr la die. syoknye. ;)

Record jgn tk record. Kita2 yg bekerja ni mmg tk smpt nk tengok semua, so bila ada kelapanganlsh baru nengok. Kannnnnnn


EmoticonEmoticon