Hadiah From Si Buah Hati..TQ Cayang!


Hari tu masa nak hantar balik quran read pen utk proses waranti
My hb bawa sekali keta control dia
Coz kat situ ade kedai repair mainan control
Lama dah keta dia tu tersadai kat umah
Since ade bende pecah kat dlm..dah x blh main
Minyak keta masih banyak..masih segelen
Sayang pulak klo x diguna..
Segelen minyak tu berharga RM100 lebih..
Minyak tu memang khas utk keta control

Destinasi pertama..kena cucuk duit dulu..bende penting nih..hehe
Then, ke kedai buku utk proses waranti read pen tu –settle-
Next, ke kedai repair mainan..masuk je kedai..
Fuh yooo..banyaknye aeroplane..keta..
Bermulalah sesi post mortem keta control my hb
Lamaaaaaaaa....
Budak tu tilik sana tilik sini..test itu test ini
Kaki aku pun lenguh berdiri..then duduk
Duduk..berdiri..duduk lg..then berdiri
Lama weh..perut aku dah berkrok-krok
Last2 aku bg signal kat my hb aku nak pi makan
Makan sengsorang!

Masa dlm keta tu kan..lepas cucuk duit
My hb cakap..klo keta control tu x dpt di repair
Dia nak beli yg baru..semangat tau masa dia cakap time tu
Coz dia de sembang ngan tauke kedai mainan tu..
Katanya ade keta control baru..harganya RM650.00
Siap pujuk aku lagi..jangan larang dia pi beli
Berulang2 kali dia cakap tau..aku rasa mcm nak tergelak je
Dulu memang aku ske larang dia beli itu ini..
Pasal aku rasakan bende tu x berfaedah..kannn?
Korang sokong x?

Bukan setakat keta control tu je yg rosak..boat control dia pun rosak
Dah rosak..tersadai kat umah..
Pastu plan nak beli aeroplane pulak..pening aku
Cam bebudak!

Masa aku makan sengsorang tu..dia pun datang
Dgn senyuman paling sweet..dia hulur..
“Nah sayang..hadiah utk sayang”
Erkkkk..aku blur..bende ape ni?
“Al-Quran digital..beli kat kedai tu tadi”
“Eh..kedai tu ade jual jugak ker..x letak pun promotion quran ni..TQ..love u cayang!”
“Sayang makan ape?”
“Makan blablabla..dah bayar..RM10..nanti claim tau”

Rupanya keta control dia dpt di repair..
Bayar RM50.00 je ganti bende yg rosak dlm tu
So dah dpt di repair..dia cancel la beli keta control baru tu
Alang2 dia de tengok al-quran digital di jual kat kedai tu
Dia pun beli sekali..harga RM200.00
Hadiahkan utk aku...yeyyyyyy! Ske nyeeeeeee!


Daripada Abu Hurairah r.a, katanya Rasulullah S.A.W bersabda:
Saling memberikan hadiah di antara kamu nescaya kamu akan berkasih sayang”

Ni la hadiah Al-Quran Digital tu (muka depan)

 View keseluruhan

Haaa..yg ni pulak yg aku hadiahkan kat my parent aritu..RM330.00

28 comments

wow! bestnya... swwweeettt sgt husband

Ehhh... mcm al-quran kita promot :3 Hehe... anyway utk ny memiliki Al-Quran niy... :)

sangat baik untuk dihadiahkan..

kebiasaanya barang yg digelar sbg HOBI mmg mahal alat tukar gantinya

hadiah yg terbaekkk utk seorg isteri...

sweet lah laki bagi hadiah al-Quran. bestnyaa :D

bestnya....

lagi bermakna dapat hadiah Quran digital tu kan..=)))

wahh..nestnyaa..!
Sweetnya hubby yumida.. :)

wahhh hadiah paling special ni. ;)

alhamdulillah....hadiah yg paling bwrmakna. last year masa birthday ayah CiM kami adik bradik collect duit utl hadiahkan dia quran digital tu. maasa tu kamu beli fgn harga 400. ada ajar tajwid dan lagu sekali. klau ayah baca qura tu, kami adik berafik akan tumpang pahalanya sama2...kannnn

Brand mana yumida//

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/02/akhlak-seorang-ulama-sabar-dengan-fitnah.html

untungnye punya laki baik lagi penyayang.

Alhamdulilah ...hadiah yg akan dikenang sampai bila2 tu...

alhamdulillah.. dpt hadiah yg bermanfaat.. =)

So sweet. Hadiah yg cukup bermakna.

hadiah yg baik...bagusnyer

alhamdulillah...hadiah yg bermakna :)

Hubby kak Nurul pun nak beli Al-Quran digital tuk tp blm sampei gik hajatnya.

beznya dpt hadiah gini..murah jgk eh..sllu tgk 300 lbih

alhamdulillah...boleh baca kan..bestnya

assalamualaikum yumida...seronoknya dpt hadiah yg bernilai tu...;)

Alhamdulillah, akak dapat hadiah yg bernilai dari suami akak. Wah nt boleh la akak baca setiap hari :)

bestnya dapat hadiah....=D

pandainya ensuami ambik hati yumida..keh3x


EmoticonEmoticon