Giveaway! (Contest End On My birthday! Haha)

KLIK BANNER UTK JOIN

sumber banner: http://syud.blogspot.com/2013/01/giveaway-contest-end-on-my-birthday-haha.html

Ingin aku memiliki beg itu kerana:
-aku sukakan handbag yg bertali panjang..beg yg simple..boleh dikepit di ketiak
-warna peberet! pink kesukaan aku..sebagai bukti boleh terjah blog aku yg berwarna pink! jadi klo beg ni dapat aku miliki..oh..ohsemnya! suka sangat2!

- aku klo berjalan suka bawa barang2 yg penting sahaja merangkumi purse, handphone, lipstick, minyak kapak dan losyen kecik. that's why aku sukakan beg kecik..coz aku jenis simple..tak suka bawa beg besar...so beg pink ni amat2 sesuai utk jiwa aku.

-aku setia dgn brand POLO. memang polo adalah kegemaran barangku. baju, handbag..n bagi aku harganya amat mahal..jadi aku memang jarang tuka handbag..ye la...bende mahal takkan nak beli macam kerepek pisang kan..hehehe...beg polo yg lama pun dah lusuh...dah 4 tahun aku menggunakannya..see begitu setia aku ngan handbag lama..kerana sayang!

-aku suka handbag yg banyak compartment. banyak pembahagian dalam beg..lagi aku suka. coz aku suka bawak barang2 mini...nak selit celah2...syiling ke..resit bank ke...memang hobi aku..purse aku pun jenis yg banyak compartment. tapi takde la saiz besar. cuma aku suka ia banyak ruang utk menyimpan barang.

TAMAT: 10 FEB 2013


EmoticonEmoticon