Psssssst! Tempat Rahsia Aku Simpan Duit


Shhhhhhh! Bende ni kite2 jer yg tahu tau
Jgn kasi tau kat sesape
Janji?
Promise!

Since aku kecik sampai la besar sekarang
Aku ske sorok duit..kat tempat yg orang takleh cari
Tak kisah la duit syiling ker or duit kertas
Sampaikan bende secret aku pun..
Aku kasi nyorok kat situ

Jengjengjeng...tempatnya ialah..
Simpan duit kat rak pakaian!
Hehehe..sama tak idea ni ngan korang nyer?


Handbag aku..aku simpan kat pintu besi kebal
So, jarang nak ambik itu ini..
Kena buka kunci dulu baru leh ambik..leceh kan
That’s why la tempat rak pakaian ni jadi pilihan

Duit takde la banyak..
Ade la dlm RM5, RM10, RM50..letak kat situ
Bila nak pakai..senang nak ambik
Nak simpan pon mudah..juz selit2 jer

Orang dulu2 ske selit duit kat baju dalam kan..kehkehkeh
Nak-nak lagi yg kepit kat celah ketiak
Hadoi..ape la bau wang kertas tu nanti yek

Psssst! Korang nyer tempat rahsia kat mana?
Kongsi la sikit...

36 comments

hahahaha. kantoi dahla. sy selalu simpan kat dalam beg. hhihi/ tadak tempat specific :)

dulu sy sorang yang skema...tiap kali nak kuar ge bandar kene selit duet kat dalam kasut....sebab ramai kaki pow....bile nak gune duet tuh bau dye memang harum...(bagik sy lah)wakakakaka!!!!

Sy pun x de tempat yg specifik nk simpan duit ni. Yg pastinya kat bank la.

simpan dalam poket seluar je. bila nak pakai tercari2. kalau takde tu maksudnye memang takde duit la.hahaha

sama lah kite...tp js pun pernah simpan dlm sampul bantal...tup2 tak ingat...last2 jumpa time nk basuh sampul tu...kua3

waktu darjah 3 mak saya simpan bawah katil.. waktu form 1 baru ambek.. sampai dah lupa duit tu ade kat situ.. naseb baik mak ingat hahaha...

hah dh tau dh dia simpan kat mana? kehkehkeh

takde pun tempat rahsia. tak dalam bank dalam purse. hehe.. tu sbb cepat abis kot. ;)

dya xnk gtau nnti akk selongkar umh dya..hahah

selitkan kat poket2 seluarrrrrr,hee

nama lagi tempat rahsia mana boleh kasi tau...muhahaha...

salam..???

alif datang bawak hadiah nih...

http://bloggeralif.blogspot.com/2013/02/doodle-untuk-yumida.html

Nur suka simpan merata..selalunya dalambuku..kadang2 dalam kereta....hihihih

Kalau naim, dalam bank le/. hehe

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/02/ustaz-haslin-baharin-hina-takbir.html

sy selalu simpan kat....zzz..xleh gtau..heeheh

Amboi rahsianya...ha ha ha... Kes naya la sapa yang dapat duit bekas celah ketiak tu..

kalo saya setiap beg atau pepper beg yang saya bawa mesti ada duit besepah, kalo time kering bongkar semua beg dlm rumah mesti dapat banyak jugak heheh kira simpanan lah jugak tu kan,,,,,,hik hik

pcl singgah review utk jam 11am nanti.

haha.. sama la jugak tp kdg2 je la..rahsia dah tak jadi rahsia dah...huhu

suka simpan dalam almari baju gak..hihihi

dtg jenguk dari blog PCL..jom singgah teratak buruk hamba...

http://asmarpunyablog.blogspot.com/2013/02/kosong.html

dalam buku, pastu lupa bertahun jumpa balik.. sukanyaaaa

Terjah sini dari blog P.C.L (^___^)

ala, kalau share tak best la. dh tak jd rahsia

sya suka simpan duit terutama duit syiling dalam stokin hihi

assalamualaikum yumida...bocor dah rahsia...;)

selit2 je kat dlm almari baju.,.
Pastu lupa..

haha. saya selalu simpan duit dekat bawah tilam :D

saya balas kunjungan :)

saya suka letak bawah baju baju yang dah lipat tapi selalu jugak hilang . cis , sape punya kerja nie . huhu :)

ish...dah pecah satu rahsia...kena simpan kat tempat baru ni kak...=D

duit mmg slalunye tak state satu tempat.. sume tmpat selit duit ni hehe.. time kering duit selit-selit tu la yang tolg.. :-)Follow blog ni.. sbb blog ni comel n best :-)


EmoticonEmoticon