Gambar Terbalik Menakjubkan

Gambar terbalik menakjubkan

Percubaan kali ke 3 update blog guna aplikasi BlogAway. Haih rindu nak beronline guna laptop. Entry hari ni pasal gambar terbalik menakjubkan! Pernah lihat?  

Bukan rumah terbalik ye. Yang tu ada kat Sabah. Yang ni sudut pandangan foto diterbalikkan menghasilkan view yang menarik! 

2 hari yang lepas aku ada dapat gambar dari whatsapp. Mesej diberikan, 'sila lihat dengan cara terbalik'. Bila aku buat..wow! Amazing! Rupanya gambar tu dari pantulan air kolam. Serius nampak real. Buat aku terkesima tengok. Korang cubalah sendiri.

Mudah kalau view dari handphone sebab boleh tengok terbalik. Pusing pusing je. Kalau tengok dari pc..haa yg tu jgn terbalikkan pulak pc tu. Naya.. Just rotate je la. Apa lagi...segera kongsikan keterkejutan korang..

6 comments

Ha ah la. Memang tk sangka sebenarnya gambar ni pantulan kolam air. Memang cantik sangat

jenuh terteleng kepala akak nak tengok..heheh...

mmg cantikkan pantulan...teringat gambar pantulan yang kitorg ambil dlu masa sunset...

ok tak guna app BlogAway tu Yumida?


EmoticonEmoticon