Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Gambar Terbalik Menakjubkan

Gambar terbalik menakjubkan

Percubaan kali ke 3 update blog guna aplikasi BlogAway. Haih rindu nak beronline guna laptop. Entry hari ni pasal gambar terbalik menakjubkan! Pernah lihat?  

Bukan rumah terbalik ye. Yang tu ada kat Sabah. Yang ni sudut pandangan foto diterbalikkan menghasilkan view yang menarik! 

2 hari yang lepas aku ada dapat gambar dari whatsapp. Mesej diberikan, 'sila lihat dengan cara terbalik'. Bila aku buat..wow! Amazing! Rupanya gambar tu dari pantulan air kolam. Serius nampak real. Buat aku terkesima tengok. Korang cubalah sendiri.

Mudah kalau view dari handphone sebab boleh tengok terbalik. Pusing pusing je. Kalau tengok dari pc..haa yg tu jgn terbalikkan pulak pc tu. Naya.. Just rotate je la. Apa lagi...segera kongsikan keterkejutan korang..
Terima kasih membaca Gambar Terbalik Menakjubkan

6 comments:

  1. Ha ah la. Memang tk sangka sebenarnya gambar ni pantulan kolam air. Memang cantik sangat

    ReplyDelete
  2. jenuh terteleng kepala akak nak tengok..heheh...

    ReplyDelete
  3. mmg cantikkan pantulan...teringat gambar pantulan yang kitorg ambil dlu masa sunset...

    ReplyDelete
  4. ok tak guna app BlogAway tu Yumida?

    ReplyDelete