Kotak Cantik Untuk Simpan Aksesori Wanita

As salam. Nak share ngan korang benda yang aku beli bulan lepas. Taraaa! Kotak aksesori. Cantik tak?

Kotak manik, kotak tempat simpan aksesori wanita, kotak aksesori, kotak kosmetik, harga kotak kaca, hadiah, barang untuk hadiah

Tempat simpan aksesori wanita. Contohnya pin tudung, cincin, jam, gelang, rantai, gincu, pendrive, segala benda yang mini-mini la.

 Kotak manik, kotak tempat simpan aksesori wanita, kotak aksesori, kotak kosmetik, harga kotak kaca, hadiah, barang untuk hadiah
Kotak aksesori wanita
Harga: RMxx.xx

Sekali pandang, terus aku jatuh hati! Pasal kaler manik kotak tu kaler pink. Kaler peberet tu! Ada warna lain jugak macam silver, putih, hitam, biru. Yang pastinya, hanya pink yang menarik perhatian aku. So, aku pun rembat!

Dengan happy-nya aku pun berlari-lari anak menuju ke kaunter cashier sambil mulut menjuih bagi signal itu pilihanku. Ting! Siap di bayar oleh big bos. Jimat duit aku. Kuikuikui…

Sampai kat umah, aku pun belek-belek kotak aksesori tu. Cantik bebeno! Menandakan aku dah obsess sangat. Tapi dalam hati risau gak, aku nak letak benda tu kat mana? Memandangkan kat rumah aku tu (kuarters) aku main longgok je. Kang kena langgar kucing tak semena-mena pecah.

Memandangkan aku begitu sayangkan kotak aksesori yang sangat cute tu, aku pun decide nak kasi hadiahkan kat kakak ipar aku. Dia jenis yang pandai jaga barang. Alhamdulillah, kotak ni pun dah bertukar tangan. Selamat berkhidmat kepada tuan baru :)

9 comments

salam...

erm...teringin pulak nak beli...

akak pun memang obses dengan kotak-kotak sebegini...

Ala tak bg tau pun lokasi beli kt mana...nak juga hahahhaa

suka jugakk..tapi bila dah beli mesti tersadai je nanti,..tak terguna..hihi

comelnyaaaaa....kalau saya, seminggu pertama je barang tersusun cantik..lepas tu berterabur..

Salam kenal..
Cantik dan menarik


EmoticonEmoticon