Mood Ke Laut

beznye klo betul2 dapat ke laut
blh jugak berenang
berkejaran dgn ombak
minggu ni..mood nak update entry mmg kureng

byk sgt bende nak dipikirkan
debaran menunggu bulan 6..
myb awal bulan..tgh bulan..or ujung bulan
x pasti..
maybe aktiviti berblogging akan dihentikan seketika
oops..jgn pikir yg bukan2 sudah..haha

actually, mood agak tercalar sedikit..
gara2 berdepan sekali lagi dgn penganjur merangkap sponsor yg x jujur
pesanan buat ngko (yg terbabit)
usah menggunakan berbagai alasan
alasan kebudak-budakkan ko tu x masuk akal
klo dah nama 'janji' kene ditunaikan dlm apa cara sekalipun
klo tak mampu..jangan merepek nak janjikan itu ini
cerminkan diri sendiri...lihat kemampuan engko sendiri
ada paham????
yg lain sila cebikkan bibir pd dia
*belajarlah dr kesilapan diri sendiri..
*teguran org lain membina diri kita agar menjadi lebih baik
*hope ko belajar dari kesilapan

kucing aku dah panggil tu
baik aku layan kucing aku yg comel lg gebu tu
kucing aku pun tak suka klo orang x jujur pada dia

kan..kann..kannnnn
kucing pinjam..sila jawab

14 comments

Betol. Dah jnji kena tunaikan. :)

hehe..kalau x mmpu nak tunaikan..jgn jnji awal2.. sabar ye :))

Alolo...manusia dik...pia lah nya..mun kata maok nanguh padah jak kan..bukan kita sik faham..hihi..emosi juga sudah..hihi

dah nama pun janjikan, kenalah tepati..

Yumida nak pegi melancong ke bulan 6 nanti..?

guling laju2 ni bawa kolam mandi plastik penuh kartun kucing,khas untuk sis yumida.boleh selam2 sejukkan marah tu ye he3..

yelah tak suka jugak orang yang berjanji tapi tak tepati.pecah kaca pecah gelas,depa buat hal nanti Allah balas :)

Dlm blogging, sy dh jumpa 2org blogger penipu. tp mls nk beritahu org sbb 2 org blogger penipu ni mmg faymes gilerz... takpe2... esok2 dia akan ditipu juga. sobar je la cik yumida kan...

haihh.. sape tu yg x mau tepati janji...??? bkn 1 malaysia la kalo mcm tu kan... huhu... sabo byk2 ye.. suruh dia beli cermin besau punya cermin dri tu..kohkoh... kucing pinjam tu omey angatt!

dkna takut lemas...tak mau kelaut..heheh :)

assalamualaikum yumida...hehehee menarik...;)

laut mana tu yumida? hehe.. take it easy k. ;)


EmoticonEmoticon