1.37 a.m Mata Terkebil-Kebil!


dah pagi laaaa...tp masih gelap di luar
bertemankan bunyi cengkerik n dengkuran SI MISAI
psssst! jgn bagitau kat SI MISAI 
dia sorang je yg tinggal kat umah ni
sat gi aku nak kluarkan dia...sure dia ketakutan
takut di kacau oleh SI SAMSENG tu
kucing2 yg lain..dah awal tadi aku keluarkan
juz dia je yg tinggal..utk temankan aku online
hahaha...

tetibe malam ni bersemangat nak online
even line broadband selaju siput
nak klik satu-satu...lama weh...
pun begitu..aku masih setia menunggu

Jumaat tiba lagi..alhamdulillah
sekadar perkongsian


Berbuat baiklah kpd haiwan :)

15 comments

kesian si misai jadi kambing hitam.hahaha :P

si misai jd peneman setia la ni..hee

BAIT NA KITAK NGAN PUSAK (^_^)

si misai tdo pun berdengkur eh..krohh krohh.. kihkih...

Jgn lupa singgah blog nina yeaa. Hadiah giveaway. Lama dah menanti

awalnya bangun.hehe.. asib ada si misai..ada juga yg sudi teman

untung ada peneman.. hihi

wak nk salam jumaat je larr..,ehHHee

ala cian kt si misai...dh xnk tido kt luar..hehe

si miasi dah tau lah yumida nak keluarkan dia

hai, salam yumida... kenapa BW tak sampai pon ke blog pcl.. :)

slm jumaat juga utk sis..ow suka ayat2 di atas.wah nak culik kucing tu teman saya online pulak ngee...

selalu kucing yang jadi peneman waktu online sorang2 kat rumah . hehe .


EmoticonEmoticon