Segmen Pencarian BloggerStarz

KLIK BANNER UTK JOIN

PENGALAMAN PALING BEZ BERBLOG:
byk bende sweet especially bila menang GA n sewaktu dgnnya..kata org secara random kannn..kira insan bertuah la hari tu..pastu excited nk tggu adiah dtg..dgn muka paling sweet menunggu posmen datang..sampai posmen pun perasan..gegirl ni apsal..senyum semacam jer..haha
pastu bila angka follower meningkat n bertingkat..beznyeeee! ade jugak peminat..
paling bez jugak..bila ade yg puji entry aku..even juz cakap.."wah..nice entry"..terangkat2 bulu hidung aku..kehkehkeh...sila jgn layan aku...
rasanya..everytime aku berblog..tiap kali itulah mood aku ceria...ye..seceria-cerianya..blog aku ni santai..suke bersegmen..suka berkontes..berGA...klo korang nak kecap nikmat ceria tu..kenalah terjah blog aku..hohoho

PENGALAMAN HAMPEH DLM BERBLOG:
pun ade banyak...antaranya bila mood aku nak berkarya datang mencurah2..of course aku kena hamburkan dlm blog ni kan...then tetibeeeeeee...Internet access failed!...fuhhh..memang dasar...dasar laut betul!
pernah..aku berpisah dgn blog ku ni selama 5 bulan! pasal apa? angkara line tenet tetibe hilang..memang haru biru
jugak berdasarkan pengalaman..blog aku pernah di remove 2 kali..entah pasal apa..myb dia minat sangat kat aku kot..jadi stalker..pastu iri hati..pastu remove..nasib baik dapat kembalikan blog ni..time tu xde knowledge camne nk solve kan..memang gabra ar

SAYA NAK MASUK GENG BERSOSIAL

TAMT: 21 FEB 2013

4 comments

terima kasih sebab join... boleh tahan jugak entri ni..ehehehe... :D

dari segmen sama :)

http://ikapukpuk.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

http://kumahuitu.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html#links

FOLLOW SINI & BW DARI SEGMEN YANG SAMA...
JOM JOIN GENG BLOGGER SENGAL :)

singgah dari dari segmen yang sama.

Jemput singgah ke blog saya ye?

From,

Nasz

www.mohdnaser.com


EmoticonEmoticon