Misi Terbantut


Assalamualaikum..hai..aku kembali lagi
Selepas seminggu bercuti
Ramai tetamu yg datang..makasih yer..tuan umah xde
Gi bercuti..haha

Makasih sudi singgah
Sudi baca..sudi tingalkan komen..sudi tag aku
Sudi tanya soalan..sudi follow aku..
Fuhhh..tarik nafas panjang jap...

Cakap pasal cuti..sepanjang2 cuti ni aku g survey barang kat kedai
Cari barang yg aku nak..nak guna..nak dibeli terus
Malangnya.. x jumpe
Frust la jugak
Mula2 tu jumpe..pastu datang idea soh g cari kat kedai lain
Konon2 dapat la harga murah..
Idea tamak haloba la tu..hakhakhak
Last2..bende tu dah habis di jual..xde stock dah
Yg beznye..sume kedai cakap camtu
Then, sekembalinya aku ke kedai awal td tu
Tetibe...abeh dah! Hmmm..padan muka!
Nak tahu barang apa yg aku cari?
Meh aku kasi tayang sikit:

 

Orang kata klo guna broadband jenis ni line tenet kurang laju
Termasuk seller tu cakap..
Ermmmm..aku pulak..
Tak kisah la apa org cakap..
Aku nak jugak memiliki bende tu..
Tapi dah habis..nak buat camne..
Kesian kat aku kannnn..

15 comments

len kali jgn tamak haloba. hehe.

jgn sedih2 la sebab xdpt ea;)

gambar nok last ya nang antap..haha

memang apapun tak boleh :P

haha.. kesian.. lain kali cuba lagi ye. jumpa terus beli k. :)

Haha. nampaknya ktk kena pg kedai lain gik. otedah. huhuk.

huhuhu. awk kan sama macam saya. kalau saya nak yang tuh. yang tulahhh tak peduli apa yang orang lain akan kata. huhuhu

alaa..siannya..xpe nanti tgk lagi tau.. :)

npe x pth balik kedai yang jumpe tadi

sebenarnya ai dah nak melelapkan mata dah...tapi masa scroll reading list...ternampak gambar tangan di bahu dan mata ke atas tu...alahaiii... memang catchy gambar tu... ^_^ comelll...

kesian... takpelah... cari lah lain kali... gambar budak tu... memang chomelll

jom memeriahkan segmen nie :)

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/22th-birthday-giveaway.html

hehehe..apapun gambar budak tu tomey la..

hehehhe.. apapun suka budak comei kat bawah tu.. pandai dia wat gaya gitu :)

ade aku kesah? kate budak tu. haha.


EmoticonEmoticon