Blogger Tertarik Aplikasi BlogAway

Sebagai blogger apa yang penting bagi kita sesuatu aplikasi tu mudah digunakan. Dalam erti kata lain, mesra pengguna. Sebelum ni aku pernah install aplikasi Blogger untuk aktiviti blogging menerusi handphone tapi malangnya aplikasi tu tak mesra pengguna.

Aplikasi BlogAway yang masih baru kat handphone aku ni, sangat-sangat best digunakan. Mudah menaip, boleh letak label, boleh letak gambar banyak-banyak, boleh masukkan video, link, boleh save sebagai draf dan diedit bila-bila masa, boleh tengok stats blog, baca komen. Fuh banyak kelebihan.

Ni pun aku tahu feedback dari pengguna aplikasi yang dikomen kat aplikasi BlogAway dalam Google Play tu. Feedback positif maknanya aplikasi tu memang mantop ar. Terbaik.

Jom baca komen mereka:




Ada yang ajukan soalan. Part centerkan tulisan kita, ermm kalau ikut pengalaman menaip, ianya automatik belah kiri. Ni tulisan dalam blog sy center pasal sy edit balik guna laptop. Begitu juga gambar. Sy edit balik guna laptop untuk letakkan ia bawah sedikit.

Ada blogger yang guna Aplikasi Bloggeroid untuk blogging. Menarik! Yang tu pun nanti sy nak install juga. Merasa pengalaman guna aplikasi berbeza.

5 comments

Singgah pagi ♥
menarik...tapi tggu nieyl beli ipad laaaa...
sebab hp nie dah full memori... :)

Ta pernah try lagi.. nanti nak cuba install la...

Kathy guna apps bloggerroid. Ada jgk pernah install blogaway ni tapi jiwa lagi serasi dgn bloggerroid. Heheehe.


EmoticonEmoticon