Riang Ria Berpesta Di Pantai Kaul Mukah

Horrey! Akhirnya tercapai jugak impian aku nak ke tapak Pesta Kaul Mukah tahun ni. Macam yang aku story kat sini: PESTA KAUL MUKAH 2015 MERIAH kemungkinan tak dapat dapat pergi. Sebab baru je keluar minggu lepas, jimat duit katakan. Tetibe hb ajak pergi, yey!

Apa yang seronok sangat sampai bikin diri aku teruja nak ke Pesta Kaul Mukah? Haaa salah satunya sebab aku nak makan sedap-sedap la! Beli apa yang tekak teringin nak makan. Kalau kat umah, susah nak pergi kedai, jauh! Bila keluar, haaa time untuk balas dendam. Makan je apa diidam kat hati.

Pesta Kaul Mukah 2015, permainan tibau, pertandingan Pesta Kaul Mukah 2015, makanan tradisional orang Melanau, budaya masyarakat Melanau, makan ulat sagu, pokok sagu, aktiviti Pesta Kaul Mukah, sebab perlu datang ke Pesta Kaul Mukah 2015, senarai perkara menarik dan info pasal Pesta Kaul Mukah, maksud Pesta Kaul, perayaan masyarakat Melanau Sarawak, gambar Pesta Kaul Mukah 2015

Ada sesiapa pernah sampai ke Mukah? Kalau tempat aku ni nak ke Bandar Mukah ambik masa 1 jam 15 minit. Agak jauh kan? Sebab tu aku dan hb keluar 2 minggu sekali je. Jimat minyak.

Mood tengah happy nak keluar ni. Seronoknya! Lalalala… Pesta Kaul Mukah 2015 mu tunggu aku datang ambik gambar!!!

3 comments


EmoticonEmoticon