Giveaway 1st Luarteko.Blogspot.com

KLIK BANNER UTK JOIN
TAMAT: 03/05/2015

Pon! Pon! Pengumuman gempar! Giveaway gempak kini dilancarkan! Diminta semua para blogger untuk turut serta memeriahkan Giveaway 1st Luarteko.Blogspot.com.
Teko putih penuh aroma,
Nah minum kopi untuk semua.

Jom kita lihat syarat penyertaan giveaway ni:


Haaaa…simple je kan syaratnya. Nak tengok hadiah? Jom kita terjah!

 
Haaa…meh la join. Hadiah dia bez-bez…

Siapa Sang Penulis??? Atau dikenali NoorAishah Jaya. Sang Penulis merupakan seorang blogger yang telah lama bertapak di alam maya. Bermula kerjayanya sebagai blogger semenjak Oktober 2008. Fuh! Lama tu! Kemudian mencipta blog baru yang dikenali LuarTeko sekitar bulan Mac 2015. Nama blog yang paling unik setakat ini. Mudah nak ingat. Header blog pulak comel! Kiut!

Melihat pada isi kupasan di blog, tertarik dengan perkongsian maklumat dalam blognya seperti:
Tips nak dapatkan wang segera! dan banyak lagi!!!

Yang mana informasi sebegini sentiasa di cari oleh pelayar internet. So, good job! Eh cara nak pajak emas tu Yumida baru tahu. Info yang sangat bermanfaat. Pendek kata skrol je blog Sang Penulis perut automatik rasa lapar. Banyak weh gambar lauk pauk menggoda mata dan selera. Malah dapat cuci mata dengan perkongsian gambar travel penulis ke sana ke mari.

Buat Sang Penulis, tahniah atas penganjuran giveaway ni: Giveaway 1st Luarteko.Blogspot.com. Even dikatakan first giveaway tapi sambutan dari rakan blogger amat memberansangkan. Actually, menganjurkan sesebuah segmen/giveaway/contest bukanlah suatu tugasan yang mudah. So, congrats buat Sang Penulis. Hope adanya lagi giveaway ke-2 dan seterusnya. Sambil menganjurkan aktiviti giveaway sambil menambah rakan maya. Berkembang-kembang persahabatan rakan blogger dalam Malaysia hingga ke luar negara seperti Indonesia, Brunei dan Singapura.

Meriah sungguh kenduri majlis,
Salam sejahtera assalamuaalaikum,
Meh join giveaway anjuran Sang Penulis,
Giveaway 1st Luarteko.Blogspot.com.

Hari-hari makan roti,
Jangan lupa gosok gigi,
Hadiah kebabom tersedia menanti,
Jangan tak join nanti rugi.

Giveaway Sang Penulis masuk rancangan Wanita Hari Ini,
Dihebah sehingga ke pelosok dunia,
Awak..awak yang baca entry ni,
Jemput join ye korang semua.

Doa Moga Sang Penulis Dimurahkan Rezeki
Ya Allah..apabila rezeki rakan bloggerku Sang Penulis ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya.

Juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut, dan berikanlah rezeki pada rakan bloggerku Sang Penulis dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan dirinya tidak memerlukan sesiapa selain dariMu, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu. Aamiin.

Last but not least, jom jom jom…..

Layari:

10 comments

Salam sis umi.. Thanks ye sudi join.. part teko tuang air kopi tu yang tak tahan. haha.. btw one of entry yang mengusik jiwa daku.. salam perkenalan ye sis. Sy tak dapat nak follow google sis la.. asyik error je..

yumidaaa.. teman sukaaa entri ni.. u deserve menang hadiah entri paling kreatif dear!

tengkiu so much tengku butang
alhamdulillah
tahniah buat yg lain jugak
rezeki baby ni..hihi

Tahniah... suka sangat dengan entri ni... penuh dengan idea baru...

Tahniah... suka sangat dengan entri ni... penuh dengan idea baru...


EmoticonEmoticon