Yogurt Yeo’s perisa anggur

Ingat tak hari tu aku story pasal Yogurt Yeo’s perisa oren. Now, nak tayang kat u olls Yogurt Yeo’s perisa anggur. Sedap! Kalau nak compare mana lebih sedap, kedua-duanya aku suka!

yogurt, anggur
 Yogurt Yeo’s perisa anggur

YOGURT, gambar yogurt
Yogurt Yeo’s perisa anggur posisi baring

Manisnya sedang-sedang. Terasa jus anggurnya. Masamnya just nice. Banyak-banyak jenama yogurt dijual, aku paling suka yogurt Yeo’s. Pasal apa? Pasal ianya memenuhi citarasa aku. Aku ni cerewet sikit. Tak suka masam sangat, tak suka manis sangat. Pekena yogurt Yeo’s perisa anggur. Slurp! Sekali sedut, cepat je habis. Macam kenal je ayat ni kan. Haaa..dah tu berlegar-legar kat kepala aku ni. Layan yogurt anggur time gini memang syok!

yogurt, yeo's, anggur, grape yogurt
Yogurt Yeo’s perisa anggur versi malam.. Amacam? Background gelap..

Khasiat yogurt/ kebaikan yogurt/ kelebihan yogurt:
-Membekalkan protein dan kalsium bagi tumbesaran dan kebaikan tulang kita.
- Mencegah dari terkena osteoporosis.
-Mengurangkan risiko tekanan darah tinggi.
-Mengurangkan risiko terkena jangkitan pada faraj.
-Yogurt memberi rasa kekenyangan bagi tempoh yang lama, bagus bagi mereka yang ingin turunkan berat badan, sebab rasa lapar itu berkurang. Bila nafsu makan menurun, makanya mudahlah proses berdiet kita. Tak gitu?
Sumber: Fuh.my

Yogurt Yeo’s boleh didapati dalam perisa oren, anggur dan asli. Nak sihat? Nak kurus? Jom reramai minum yogurt Yeo’s!

39 comments

semua minuman yougart kita minum yumida :)

Betul yogurt yang grape ni sedapppppp. ^^

kegemaran saya dengan adik bongsu..sedap

Wah tak tau pula yeos ada produk yogurt anggur...mesti sedap...

sedap tau..saya suka..y perisa yogurt asli pon saya suka..

Yeos dah ada produk yogurt..baru tahu..

Zumal pun pernah cuba, memang sedap la :)

mmg pon sy pestime minum aritu terus jatuh hati..lepas ni blh repeat minum hehehe

belum sempat cuba lagi...nak kna cuba ni...^_^

rasa mcm dah pernah minum.. bestnya kalau ada skrg ni dalam peti..

yogurt memang sedap kan kak.

yumida membuatkan akak nak mencuba juga... hu hu hu...

Mula2 akak minum dulu kat Perlis dah jatuh cinta, balik KL cari2 tak ada tapi sejak akhir2 ni dah ada senang nak beli kat mana2. Betul tu Yumida tak masam sangat manis pun sesuai je tak le manis sangat.

serius sedap.. lain rasa dia drp minuman yogurt yg lain..

Feveret Tiey ni. Suka sangat minum especially perisa anggur :)

kalau nak sedap kena sejukkan..tudiaaa

perasa oren pun ada...

jemput jengok http://athiyyah-hannani.blogspot.com/

Sedapnya, dah lama tak minum yogurt ni.

tang nyaman jak kmk nangga eh. hehe

wah bestnya..kita belum try lagi ni..tapi kalau grape sure best punya...

Wahh best ni.. saya suka lah.. :)

suka mkn yogurt yer yumida... deqla kureng.. tp tgk perisa anggur ni mcm best plak...

jarang minum anggur, asli selalu minum, sedapp. hehe

eh tak cuba lagi ni...pasti dan wajib cuba ni...

http://www.chatchantek.blogspot.com/

Assalamualaikum yanggg, tak pernah rasa lagi ~~~

akak Yumida boleh jadi duta yogurt la lpas ni. hehehe...

eh tapi saya suka anggur. hehehe

yumida mmg suka minuman yogurt ye..


EmoticonEmoticon