Pengalaman bersama Alfalfa Complex selama 2 minggu

Dah 2 minggu ni aku ambik supplement Alfalfa Complex. Belum tahu lagi hasilnya. Rasa pil tu ok, takde bau herba yang kuat. Mudah ditelan. Pada awalnya aku agak terkejut, baca kat deskripsi kat label Alfalfa Complex tu, katanya kena ambik 10 biji sehari! Mak aiii banyaknye! Then, bila aku makan setiap hari, rasanya ok. Sekali telan 3 bijik sekaligus. Setakat ni takde yang tersangkut kat kerongkong, diminum bersama air suam. Makan tengah hari aku ambik 5 bijik, then makan malamnya pulak aku ambik 5 bijik lagi.


Pengalaman aku hasil bereksperiment dengan Alfalfa Complex selama 2 minggu ni, rasa lapar tu kurang. Always rasa kenyang. Mood makan aku pun menurun. Rasa macam tak selera. Aku tak pasti sama ada ianya dipengaruhi oleh supplement ni or sememangnya aku yang takde mood nak makan. Nanti kita tengok hasilnya selepas sebulan.

testimoni Alfalfa Complex, pengalaman Alfalfa Complex, harga Alfalfa Complex
Alfalfa Complex
330 tablets
Harga runcit: RM56.25
Nak dapatkan harga special, pm Yumida kat fb

Ada rakan blogger yang ambik Alfalfa Complex ni? Macam mana dengan hasilnya? Adakah positif or tetap statik?

32 comments

keep up yumida...pasti nanti nampak hasilnya...

Akak ada cuba gak dulu.
Tapi sekarang dah tak makan.hihi

dah berhasil jgn lupa review..:)

akak tak pernah guna lagi.....

takpernah makan lagi. mak cakap umur maseh muda nak makan benda supplement ni semua. hehe

amik la gambo sekali dear hehe. Kenit pun dok tunggu shaklee ni tak sampai2 lagi :D

Fuza jenis perut sensitive...makanya nak amik apa2 kena p dapatkan nasihat Doktor. Tapi tak salah Yumida mencuba sesuatu kalau berkesan utk kesihatan kan

ramai jugak skarang pakai produk shaklee nie.
nmpk gaya shark pn kena try jugak le..
kalu dh ramai pkai tu kira ok ler produk nie

saya jarang makan alfalfa... sekali sekala jer... hehe... alfalfa nie mmg baguskan yumida untuk kesihatan.. lebih2 lagi untuk detoks... :)

Saya baca tajuk..ingatkan nama shopping kompleks...huhu

x pernah cuba lagi...mgk akan datang huhu

saya tak pernah plak amik supliment2 nie..heheh

Regards,
-Strider-

akak dah lama consume alfalfa but not for weight management. OK.. bagus untuk detok and breastfeeding :)

acik pun pakai produk nie ^_^ moga berhasil

Wah 10 biji satu hari..banyak tu..good luck untuk effectnya ya!!!

Jawapan pertanyaan :
Media sosial share tu amik dari sini : http://www.sharethis.com/get-sharing-tools/#sthash.s6h2n0iI.dpbs
Oleh kerana berbeza pengendali (sharethis & blogger), maka jumlahnya adalah berbeza mengikut mana2 pengguna klik.

hihi..part shopping komples tu rs nak tergelak
nama dia unik kannn
thanks sharing yg sosial share tu..nak terjah skrg

hihi..part shopping komples tu rs nak tergelak
nama dia unik kannn
thanks sharing yg sosial share tu..nak terjah skrg

Assalamualaikum dan singgah sini dik Yumida..akak pun skrg tgh makan Alfalfa Complex..sebelum jadi seorg blogger lgi..masa tu oder online kat FB..tpi ssh nak tau kesannya,sb akak kadg mkn kadg tak..huhu..

tentu hasilnya bagus.. akak tak pernah lagi mencuba makan alfalfa complex ini..

Ada orang madah Alfalfa Complex tok nang bagus... Ada nk dh makey ya madah berkesan... ^_^

wah dah maju dah jadi online business women

Akak mmg tgh consume alfafa.. badan rasa ringan sikit dan mmg boleh tahan lapar..

nanti share la testimoni eh.. deqla x penah lagi try produk nih.. sekrg ni mcm2 ada,

sis, jemput join :)

http://blogcontestgiveaway.blogspot.com/2014/02/mini-february-giveaway.html

Produk yang menepati citarasa semua lapisan masyarakat


EmoticonEmoticon