Giveaway by Miss Bella Razali

KLIK BANNER UTK JOIN


Sejarah penubuhan BLOG YUMIDA

Yumida start berblogging pada Februari 2009. Bermaksud, sekarang yumida telah berkecimpung dalam dunia blogging ni lebih 4 tahun gitu. Pada asalnya blog yumida ni digunakan utk submit keje. Segala hasil keje yumida siapkan di dalam blog, di publish seterusnya di submit kpd bos. Jadi, bos akan menilai segala hasil kerja berdasarkan assignment yg disiapkan. Mulanya agak payah, sebab masih baru dan banyak widget yg tidak yumida fahami. Alhamdulillah, sekarang dh memahami serba sedikit.

Kelebihan yumida dlm berblogging

Yumida reti berdoodle. Dgn menggunakan Microsoft Excel, banyak doodle yg telah dihasilkan oleh yumida. Doodle yg dah disiapkan oleh yumida, akan yumida selitkan pada entri. Kebanyakan mesej doodle yumida berbentuk jenaka. Yg mana pasti mencuit hati pembaca. Selain drpd tu jugak, doodle yumida ni menyampaikan mesej2 kpd pembaca. Antara penghasilan doodle di dlm entri. Boleh terjah entri di bwh:


Antara doodle yg didodolkan oleh Yumida:


TAG:

TAMAT: 10 MEI 2013

3 comments

gud luck yumida..dan hepi bersegmen ye.

My first GA now tamat , ni link peserta yang berjaya join,Okay jom blogwalking dulu dengan peserta2 ;) and nantikan pengunguman pemenang , Please be alert :) http://bellaonlinediaries.blogspot.com/2013/04/peserta-giveaway-by-miss-bella-razali.html

Hai:) tahniah anda antara pemenang cek here now :)http://bellaonlinediaries.blogspot.com/


EmoticonEmoticon