Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Dah Tak Tahan Lagi.. Geram Dibuatnya!

Sebenarnyaaaa…sebenarnya mak tak sabar dah ni! Kesabaran mak dah capai takat maksimum! Meluap-luap! Mendidih jiwa ni! Menggigil jari ni sebab dah tak  dapat nak menahan lagi.. Baiklah! Mak putuskan! Biarlah mak bagitau kat semua orang tentang engko!

Mak geram sangat ni!

Better ko cepat-cepat berlalu pergi! Pergiiii.. Dengan kuasa mak-mak, aku akan menjolokmu! Cepat!!! Kreditkan semua earning CPUV. Mak dah tak tahan lagi nak menikmati hasil tuaian mak kat Nuffnang. Mak nak cashout!

Tinggal 2 kempen cpuv Nuffnang status on going

Kredit…dan credited lagi. Tinggal 2 lagi kempen cpuv yang masih on going. Harapanku, sebelum sampai penghujung bulan ni, harap earning tersebut berstatus credited. Fuh, boleh cashout sekaligus.

Kempen cpuv bulan September ni kurang meriah. Sungguhpun begitu, rasa bersyukur sangat sebab kempen diberikan kempen aktif. Seronok tengok earning meningkat sikit demi sikit tiap hari. Masih mengharapkan pemberian cpuv berganda-ganda bulan ni, harap Nuffnang makin bermurah hati.

Hah, dah terluah segala kegeraman hati mak. Mak geram sangat, tengok 2 iklan yang masih berbaki tu. Sebelum menekan button cashout hujung bulan ni, bestnya kalau semua earning tu terkumpul sekali. 
Terima kasih membaca Dah Tak Tahan Lagi.. Geram Dibuatnya!

5 comments:

  1. Wahhh saspen je baca tajuk.. hehehe
    Mudah2an cepat la dia berlalu ye untuk tuan dia nikmati hasil tuaian :)

    ReplyDelete
  2. hahahahaha tajuk tu suspen sangat. tahniah dapat cashout ;)

    ReplyDelete