Shuffle Bersama Anak Ular


Bende ni berlaku Disember lepas
Lepas balik makan angin di Brunei Darussalam
Perjalanan jauh..
Singgah sekejap di Taman Awam Miri
Ambek gamba..pose sana..pose sini
Menikmati keindahan alam menghijau..adanya jambatan gantung..
Ade kolam mandi lagi...cantik viewnya
 
Masa nak kembali ke keta..aku mendahului yg lain
Ye la..cuaca panas..so aku nak cepat2 masuk keta
Nak merasa aircond..sejuk..

Tetibe..
Aaaaaaaaargh! Aku menjerit sekuat hati!
Ku sepak2..ku tepis2..masih jugak bende tu x berganjak dri situ
Anak ular berwarna hijau!
Berada bawah sandals aku
Punya la aku nervous!

Terasa badan dia bergerak2 kat kaki aku
Geli wei...euuuuuuw!
Last2 aku melompat terus lari..hikhik
Kelakar pulak rasa..dah la ramai orang tengok..maluuu

 “Akak pun hairan jugak tengok ko laju sgt jalan..dah la ade anak ular kat depan”
Aku jwb, “Tu arrr..x perasan pon..penat bershuffle dgn anak ular tu”
Kami ketawa mengekek-ngekek

Apa terjadi pd anak ular tersebut?
-Mati dibunuh oleh penjaga taman-
Fuuuuuh....

5 comments

takutnyaaa.. huhu. kalau kmk terus pengsan kali kamek.. takut ular.

errr..saya geli dgn ular..harap maklum..huhuhu
tp boleh plak terlepas ular tu kn???

Kamek rasa kamek penah pegi tempat towk kowh..

binatang paling fobia tu. huhu..


EmoticonEmoticon