Takut Nak Tonton Filem Seram

Siapa geng sepenakut dengan aku kat sini? Iye, aku kalau nak tonton sesuatu cerita tu, baca dulu sinopsis atau review cerita tu. Kalau terover seram memang tak la aku tengok. Tak berani! Takut teringat masa tidur sampai termimpi-mimpi. Macam budak kecik tak. Haha..

Paling menyeramkan bila blackout, nak ke tandas sorang-sorang time tu la segala cerita seram muncul kat kepala. Lepas habis urusan di tandas, cepat je kaki melangkah masuk bilik. Makin lama kat ruang tamu, makin banyak pulak scene seram mengganggu fikiran. Hish penakut betul la kan.

sinopsis filem munafik filem paling seram 2016, ulasan dan review filem filem munafik,  gambar filem munafik, pelakon filem munafik
MUNAFIK

So far orang kata filem paling seram filem Kurafat arahan Syamsul Yusof. Aku pernah tengok sekerat je, seram giler weh. Filem terbaru dia yang baru ada kat pawagam ni pun orang kata seram, tajuk filem Munafik. Memang tak la aku tengok.

Cerita Melayu ni ada yang seram betul-betul, ada yang seram kelakar, filem hantu komedi yang tu mungkin aku akan tengok la. Filem Indonesia pun macam tu jugak. Tapi kalau filem seram Thailand tak berani aku tengok. Sound dia pun dah buat aku cuak. Bila cerita seram, memang seram gila-gila la.

Gambar anak patung Annabelle, gambar sebenar Annabelle The Conjuring, annabelle doll, boneka Annabelle, cerita asal anak patung Annabelle, kisah sebenar Anak patung Annabelle, kisah benar anak patung Annabelle dalam filem The Conjuring, sejarah anak patung Annabelle, true story annabelle doll, gambar asal Annabelle
THE CONJURING

Tapi cerita seram hantu cina dan hantu orang putih yang tu aku berani tengok. Ingat lagi filem THE CONJURING? Filem seram yang diadaptasi dari kisah benar. Yang tu memang best ar. Even seram tapi best tengok!


EmoticonEmoticon