Hamper Barangan Pixy Dah Sampai

Alhamdulillah…balik bercuti Raya hari tu, menerima bungkusan dari pos laju. Rupanya hamper barangan Pixy di dalam. Teruja..pasalnya aku juga pengguna barangan Pixy.

Hamper Barangan Pixy Dah Sampai

Hamper ni merupakan hadiah yang aku dapat menang tempat ke-2 dalam peraduan yang dianjurkan oleh Pixy di Facebook: PERADUAN BALIK KAMPUNG BERSAMA PIXY.

Actually, aku sangat-sangat tak sangka. Ye la, aku main try-try je hantar gambar, tak sangka terpilih jadi pemenang. Alhamdulillah…

Kenangan manis snap gambar untuk peraduan ni:
Time tu aku kat airport. Aku cakap kat hb suruh snap kan gambar aku, sambil posing touch up bedak Pixy kat muka. Ramainya orang lalu lalang. Ye la dah kawasan umum, kat airport lagi tu. Aku pulak sibuk bergambar sambil posing touch up bagai.

Akhirnya…yey! Hepi! Dapat hadiah barangan hamper Pixy bernilai RM70 kesemuanya. Syukur Alhamdulillah…

10 comments

bestnya..alhamdulillah..rezeki kan

Wahh...tahniah dik Yumida...Allahamdulillah rezeki dik Yumida lagi...

wahhh murah rezeki ....brand pixy ni best jugak..ramai kate best....bedak die bagus ....

Alhamdulillah rezeki.. tahniah Yumida..

Bestnyerr ..tahniah..mesti masa tu feeling2 model gtuu hehehe

banyak juga nampak orang jual barangan ni di pasar malam, yang nyata, pasti tiruan...kalau original mesti bagus kan?

Singgah dari segmen "Senarai URL blog Mia Liana

jemput singgah blog Wawa - KLIK


EmoticonEmoticon