GIVEAWAY: JUBAH DRESS CANTIK BY ARIESCAPE SHOPPE

KLIK BANNER UTK JOIN
TAMAT: 30/09/2014

Sebab saya layak menang dress dari Ariescape Shoppe:

1. Saya penggemar jubah
Saya suka memakai jubah pada hari Jumaat, pergi ke majlis kahwin, majlis doa selamat, membeli belah ke pasar raya. Pendek kata, kebanyakan pakaian saya terdiri dari jubah. Bagi saya, jubah sangat mudah digayakan, malah nak cuci pun senang.

2. Jubah Ariescape Shoppe menepati syariat Islam
Saya teringin memiliki koleksi jubah dari Ariescape Shoppe. Saya dapati jubah Ariescape Shoppe longgar, tidak begitu ketat, tidak menampakkan susuk tubuh pemakai. Semestinya jubah yang menepati syariat Islam seperti jubah Ariescape Shoppe adalah pilihanku.

3. Design jubah Ariescape Shoppe sangat cantik menyerlahkan penampilan saya
Bila membelek koleksi Jubah yang ada dalam galeri Ariescape Shoppe, saya terpesona. Serius! Semua koleksi jubah Ariescape Shoppe cantik-cantik! Geram hati nak memilikinya. Paling membuatkan saya jatuh cinta, design jubah tersebut. Trendy dan sangat stylo! Saya amat yakin, jika saya menggunakan jubah tersebut pasti saya akan kelihatan anggun! Macam-macam design ada. Boleh refer gambar jubah Ariescape Shoppe di bawah yang berjaya menggoda jiwa dan ragaku.
  
fesyen terkini, fesyen 2014, fesyen tercantik, rekaan baju tercantik, design baju trendy
Sangat cantik jubah ni!

fesyen terkini, fesyen 2014, fesyen tercantik, rekaan baju tercantik, design baju trendy
Pilihan jubah yang menggoda isi hatiku!

4. Saya ingin menggayakan dress cantik di Ariescape Shoppe
Ariescape Shoppe bukan sahaja menjual jubah malah merangkumi koleksi dress. Ada banyak rekaan dan jenis dress dijual. Sebagai seorang wanita, saya sukakan fesyen terkini dan rekaan dress yang mampu menyerlahkan kefemininan saya. Ariescape Shoppe laman online membeli-belah menepati cita rasa wanita zaman kini. Pelbagai fesyen, pelbagai warna, pelbagai pilihan dress!

fesyen terkini, fesyen 2014, fesyen tercantik, rekaan baju tercantik, design baju trendy
Dress yang begitu feminin idamanku

Buat kengkawan semua, apa kata kita luangkan sedikit masa untuk godek koleksi jubah dan dress di Ariescape Shoppe ni. Serius! Semuanya cantik-cantik! Malah harganya juga berpatutan. Jom shopping di Ariescape Shoppe.

1 comments so far


EmoticonEmoticon