July Contest 3 : Birthday Contest

KLIK BANNER UTK JOIN


As salam buat rakan pembaca,

Jalan-jalan di blog rakan terjumpe birthday contest. Hati meronta-ronta ingin turut serta sama. Alhamdulillah, diberi kesempatan oleh Yang Maha Esa untuk menjoinkan diri kontes ni. Kontes yang special sebab ia berkaitan birthday seseorang. Siapakah? Jengjengjeng... HAPPY BIRTHDAY ye Shafawi Dzulkefli. Yang ke 21 tahun..sweet forever! Bawah ni Yumida sediakan sedikit ucapan buat Shafawi Dzulkefli. Jom terjah:

  














Doa Hari Lahir Buat Rakan Blogger Shafawi Dzulkefli

Ya Allah..sesungguhnya hambaMu ini memohon dengan penuh pengharapan kepadaMu Ya Allah.. Sempena ulang tahun kelahiran sahabatku ini...Shafawi Dzulkefli. Kau panjangkanlah umurnya dan kurniakan kepadanya kehidupan yang lebih bahagia dan berjaya dari tahun-tahun yang sudah. Kurniakanlah kepadanya rezeki yang murah, banyak, berkat dan diredhai olehMu.

Ya Allah...bukakanlah kepadanya.. Shafawi Dzulkefli pintu kebajikan, pintu berkat, pintu nikmat, pintu rezeki, pintu kesihatan, pintu keselamatan, pintu syurga dan segala pintu kebaikan di dunia dan akhirat.

Ya Allah Kau berikanlah padanya.. Shafawi Dzulkefli kesihatan fizikal dan mental yang terbaik, terangilah hatinya dengan cahaya hidayahMu. Perbaikanlah amalannya dan tunaikanlah hajatnya baik dalam agama, dunia dan akhirat. Sesunguhnya hanya engkau yang Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

Ya Allah..hambaMu ini mengakhiri permintaan ku ini..dengan permintaan semoga Kau kurniakan segala kebahagiaan, kejayaan, kekayaan dan keindahan kepada sahabatku ini Shafawi Dzulkefli. Kau jadikan dia hamba yang beriman, bertaqwa, beramal soleh dan bersabar atas segala perintahMu dan ketetapanMu. Amin ya rabbal 'alamin.

SELAMAT HARI LAHIR SAHABATKU SHAFAWI DZULKEFLI...SEMOGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI....BAHAGIA DAN BERJAYA DUNIA AKHIRAT



Soalan - soalan July Contest 3 : Birthday Contest

Siapakah ak?
Ak merujuk pada penulis blog ini iaitu http://fgsc-imprezaawie.blogspot.com
Nama penuh ialah Ahmad Shafawi Bin Dzulkefli
Dilahirkan di Kg Pengkalan Pegoh, Ipoh, Perak
Anak kelima dari enam beradik
Bekas pelajar UiTM Seri Iskandar Perak dalam jurusan Diploma Sains Komputer
Seorang freelancer juga merangkap seorang blogger yang aktif dalam dunia blogging

Berapakah umur ak?
Lahir pada 21 Julai 1992
So, umur sekarang ialah 21 tahun

Apakah nama panggilan ak?
Nama panggilan ialah Awi


TAMAT: 30 JULAI 2013


EmoticonEmoticon