SOFIESYA COLLECTION GA CONTEST

KLIK BANNER UTK JOIN


Jom ikuti kisah Kak Tong mengenali dunia fesyen.
  




Anda inginkan pakaian yg trendy, elegant dan ekslusif? Tapi inginkan harga yg murah dan berpatutan? Jom ke SOFIESYA COLLECTION. Butik online shop yg akan memenuhi impian anda.




 SOFIESYA COLLECTION? Macam mana nak terjah blog online shop tu? Haa..buat pelanggan di luar sana..jemputlah beramai-ramai menjadi follower utk blog SC dan jadilah peminat setia di page facebook SC. Segala pakaian terbaru akan dimuat naik utk tatapan pelanggan. Jom singgah!




https://www.facebook.com/pages/SOFIESYA-COLLECTION


Berikut merupakan koleksi pakaian yang dijual di SOFIESYA COLLECTION.



Haa...sangat menarik! Rekaan pakaian yg trendy dan ranggi. Memikat hati sesiapa yang memandangnya. Didatangi dengan kepelbagaian warna, pelanggan boleh memilih warna pakaian kegemaran masing-masing. Bukan itu sahaja, pelanggan akan berpuas hati dengan kualiti fabrik. Pemilihan kain yang lembut, tahan dan amat sesuai digunakan di Malaysia ni yang beriklim khatulistiwa.

 Haa..Hari Raya bakal menjelang tak lama lagi. Ingin mencari baju kurung moden yang elegant dan terkini? Dapatkan segera di SOFIESYA COLLECTION. Ia menawarkan pelbagai rekaan menarik dengan warna yg memikat hati. 



Baju Kurung Moden Enigma menggunakan material English Cotton yang lembut dan sejuk. Designnya mempunyai getah di bahagian pinggang dan kain selisih depan serta kedutan di bahagian bahu. Baju Kurung Moden Iris pula menggunakan material dari chiffon.
Di bahagian baju digabungkan 2 warna yang berlainan bagi menampakkan tone warna yang lebih menarik. Baju Kurung Moden Rossa, Flora, Saloma menggunakan material yang sama iaitu kain jenis licin, ringan, lembut dan sejuk.

Baju Kurung Moden Rossa, Flora, Saloma, Enigma dan Iris mempunyai cangkuk serta zip sorok di bahagian belakang. Bahagian kain pula menggunakan getah penuh dan kain berbentuk duyung. Rekabentuk dan jahitan sangat kemas dan menarik. Sangat sesuai digayakan ke majlis dan pejabat. Haaa..kawan-kawan..jomlah tempah salah satu baju di atas. Dah nak Raya dah ni...buatlah pilihan yang bijak. SOFIESYA COLLECTION menawarkan baju kurung moden yang berkualiti dan terbaik!

Selain menjual baju kurung moden, SOFIESYA COLLECTION juga menjual baju kurung Pahang. Awesome! Sekali pandang terus jatuh cinta.


Baju Kurung Pahang Bally menggunakan material dari kain Thai Silk. Menggunakan sulam tampal dari bahan lace untuk di hias di bahagian tangan dan kaki baju. Rekaan ni bertujuan menampilkan kelainan dan kelihatan menarik! Baju Kurung Pahang Fasya material Chiffon dan Jersey yang sejuk dan lembut. Baju Kurung Pahang Jasmine menggunakan kain JC dan Net Lace yang lembut dan sejuk.

Baju Kurung Pahang Naden menggunakan kain Linen, material yang sedikit keras, nipis, ringan dan serap peluh. Baju Kurung Pahang Saroja menggunakan bahan dari lace dan JC yang lembut dan sejuk. Baju Kurung Pahang Twiter menggunakan material yg lembut, berat terletak, sejuk dan stretchable. Baju Kurung Pahang Orked pula menggunakan material English Cotton yang lembut dan sejuk.

Haaa...banyak kan koleksi baju kurung Pahang ni. Cantik-cantik belaka. Mana yang berkenan di hati tu..segeralah order dari SOFIESYA COLLECTION. Harga pun sangat berpatutan. Tak rugi kalau berurus niaga dengan SC. Selain digayakan semasa hari lebaran, baju kurung Pahang ni juga sesuai untuk dipakai ke majlis-majlis dan ke pejabat.


 ZAHRA PLAIN LONG BLOUSE bermaterialkan cotton manakala untuk skirt pula material dari chiffon. Sesuai dgn gaya muslimah, saiz ni menyediakan sehingga saiz L. SASHA BLOUSE bermaterial dari lycra tebal. Pelanggan yg bersaiz plus size ni bolehlah order blouse ini kerana tersedia saiz XL. SALLY BLOUSE menampilkan patern bercorak tribal dan bermaterial dari chiffon. Sesuai untuk yg bersaiz XS dan S sahaja.

Sesuai dgn fesyen muslimah, ZAHRA LONG BLOUSE menampilkan rekaan blouse labuh sehingga ke kaki. Haaa...untuk blouse yg ni terhad kepada 2 blouse sahaja. Sesiapa yg berminat, rebutlah peluang ni selagi stok masih ada. LAURA CHIFFON BLOUSE didatangi design dgn berlengan lebih panjang dan bercutting loose. Jenis kain ialah chiffon tebal..tersedia sehingga bersaiz L.


Menawarkan blouse yg cantik dan menarik dgn koleksi MAYA PEPLUM BLOUSE. Ia bermaterial lycra. Menyediakan size sehingga L. RANIA PEPLUM BLOUSE & MEERA PEPLUM BLOUSE bermaterialkan cotton blend. Saiz hanya terdapat sehingga saiz L. AIREENA CHIFFON BLOUSE bermaterial dari chiffon. Menyediakan saiz sehingga 2XL.

 

JAPANESE COTTON BLOUSE 512 bermaterial lembut dan sejuk sesuai dipakai untuk iklim negara kita yg agak panas. Di datangkan dalam 6 pilihan warna boleh dipakai dalam suasana santai bersama jeans / legging / skirt. Tersedia size plus utk pelanggan yg berbadan besar iaitu mengjangkau size 2XL.



KAYLA LONG CARDIGAN bermaterial high quality cotton. Saiz disediakan dari S sehingga L. Rekaan cardigan yg panjang..sesuai digayakan oleh para muslimah. THALIA CARDIGAN bermaterial dari jenis cotton yang lembut, selesa dan tak panas bila di pakai. Boleh dipakai dengan sleeveless top atau dress mengikut kreativiti anda. Cardigan ni muat sampai L. SERENA TRIBAL DRESS bermaterial dari lycra. Saiz boleh didapati sehingga L. Didatangi dgn corak jalur melintang..memberi penampilan yg bergaya.

STYLISH MINI JACKET bermaterial dari thick cotton dgn saiz sehingga muat bersaiz M. Menampakkan penampilan lebih sofistikated. LUNA FLARE PALAZZO bermaterial lycra dan mempunyai saiz sehingga XL. LAYLA KAFTAN U07 menggunakan material dari Lycra berkualiti tinggi. Di bahagian dada diperincikan dengan jahitan sulam tampal menambahkan lagi keayuan. Di bahagian belakang dijahit getah sesuai untuk bersaiz S- L. Anggun digayakan di majlis2 atau menghadiri rumah terbuka.




JUBAH NILAM MAISARA menggunakan material Lycra yang lembut dan selesa dipakai. Rekaan yang longgar dan kembang di bahagian bawah menampilkan gaya sopan. Rekaan jubah yang ringkas ditambah dengan diamond di bahagian dada bagi menyerlahkan penampilan anda. Jubah ini sesuai untuk saiz M hingga XXL dengan 5 pilihan warna. AIREENA CHIFFON BLOUSE bermaterial dari chiffon. Menyediakan saiz sehingga 2XL.

  BOLD STRIPE SLEEVELESS MAXI bermaterial dari cotton. Saiz sehingga muat iaitu saiz M. Didatangi dgn pelbagai warna iaitu Light Blue, Black, Pink, Mustard, Red, Green dan Dark Blue. TRISYA ROSSY MAXI DRESS 6898 menggunakan material dari Lycra. Di bahagian dada dan tangan dijahit dengan lace rose 3D menambahkan keayuan anda. Di bahagian lengan di sediakan butang dan di bahagian belakang pula dijahit getah serta disediakan tali untuk diikat mengikut keselesaan. Muat dari size S hingga XL, terdapat 6 pilihan warna. Anda pasti anggun memakainya.





sekarang fesyen peplum ada di mana2. yumida sendiri pun berminat dgn peplum ni. di SOFIESYA COLLECTION menawarkan pelbagai koleksi peplum. antaranya NELIA PEPLUM BLOUSE, TERESSA PEPLUM BLOUSE dan banyak lagi!!! malah skirt pun ada dijual sekali. antaranya SELENA 2 CHIFFON SKIRT dan CINDERELLA SKIRT. sementara stok masih ada..rembatlah peluang ni. jom order ramai-ramai.

Hot..hot hot!!! Koleksi terbaru! Berminat? Segeralah menempah di SOFIESYA COLLECTION.

Bulan puasa bakal menjelang..elok bena kalau kita tempah awal baju kurung ni. Rekaan terkini yg pastinya menonjolkan si pemakainya. MARISSA KURUNG mempunyai material lycra. Saiz tersedia iaitu S, M dan L. KEISYA TRIBAL BLOUSE berasakan material lycra. Terdapat dlm bentuk free size. LANA TRIBAL SKIRT bermaterial lycra. Saiz hanya boleh didapati sehingga muat saiz M sahaja. BETTY BLOUSE juga berasaskan material lycra. Hanya menyediakan saiz S dan M sahaja. Haaa...apa lagi..jomlah rebut peluang memiliki koleksi latest ni!



Oh...masihkah anda ingat dgn kisah Kak Tong dalam mengenali dunia fesyen? Dia telah mendapat ilham mengenai pakaian yg bakal digayakannya semasa malam Anugerah Artis Popular. Nantikannya...jengjengjeng...

Mempersembahkan....Kak Tong!!!!!


Sampai ada yg berbisik-bisik mengenai keanggunan Kak Tong dgn pakaian super jelitanya di malam itu.


Ingin menjadi sejelita Kak Tong? Segeralah berkunjung ke blog online shop SOFIESYA COLLECTION. Isi borang untuk membuat tempahan.


Sesiapa yang ingin menempah mana-mana pakaian daripada SOFIESYA COLLECTION.

Anda boleh menghantar butiran merangkumi:
Name:
Full Add:
Contact Number:
Code:

Butiran tu nanti anda hantar ke alamat berikut:
Email: niknano79@gmail.com
H/P: 017-9387964
FB: SOFIESYA COLLECTION / Jiha Omar


Hmmmm..banyaknya pilihan dihati. Nak try yang ni..nak try yang tu. Ooops! Before tu..kita baca doa dahulu. Doa apa? Doa ketika memakai pakaian. Moga kita sentiasa dirahmati olehNya.

“Bismillah..
Ya Allah! UntukMu segala pujian. Engkaulah yang memakaikanku pakaian ini. Aku memohon kepadaMu kebaikan pakaian ini dan kebaikan tujuan ia dibuat. Aku berlindung dari kejahatan pakaian ini dan kejahatan tujuan ia dibuat. Aamiin.”


ISLAM tidak mengharamkan apa yang dinamakan fesyen sebaliknya meraikan sesiapa yang menghendaki gaya penampilan kemas dan cantik dan imej seseorang juga terletak pada cara berpakaian.

Firman Allah yang bermaksud:
“Hai anak Adam! Sesungguhnya Kami telah menurunkan kepadamu pakaian untuk menutupi auratmu dan pakaian indah untuk perhiasan. Dan pakaian takwa itulah yang paling baik. Yang demikian itu adalah sebahagian dari tanda kekuasaan Allah, mudah-mudahan mereka selalu ingat”
(Surah al-A’raaf, ayat 26)


Jom dapatkan segera koleksi terkini daripada SOFIESYA COLLECTION!!!




TAMAT: 24 JUN 2013

2 comments

dress tribal tu cantik la..hehe.. goodluck yea kak.. :)

tahniah sis menang Ga tu.. ^^


EmoticonEmoticon