Blogging Contest by TumtumShop

KLIK BANNER UTK JOIN


Assalamualaikum dan hai rakan2 sekalian.

Pernahkah anda mendengar Tumtum Shop? Tumtum Shop merupakan online store yang menawarkan koleksi terkini, ekslusif dan berkualiti dengan harga yang sangat berpatutan! Buat penggemar shopping online, Tumtum Shop menjual pakaian yang merangkumi tees, jegging, legging, tribal kimono, fishtail peplum, skirt, palazzo, cardigan, lace, shawl, scarf, paisley dan macam-macam lagi. Berurusan utk pembelian barangan di Tumtum Shop sangat mudah! Layari laman web www.tumtumshop.com utk melihat koleksi terkini dan proses pembelian. Tak perlu risau tentang bayaran postage kerana Tumtum Shop menyediakan penghantaran secara percuma menggunakan Poslaju Malaysia. Wah...menarik! Haa..anda juga boleh melawat butik Tumtum Shop. Di mana? Alamat yg tertera di bwh ini:

Lokasi Tumtum Shop:
42 Jalan Plumbum N7/N
Seksyen 7 Shah Alam
40000 Selangor, Malaysia
  


Koleksi Tumtum Shop:

Berikut merupakan koleksi2 yg dijual di online store Tumtum Shop 



a)     DRESS

b)      TOPS
3.    Lucy Lacey Top
4.    Tribal Kimono

c)      SKIRT

d)     SHAWLS AND SCARFS

e)      HEALTH AND BEAUTY
  



Ingin melihat koleksi pakaian dari Tumtum Shop secara terperinci? 

Jom kita intai beberapa pakaian di bwh.


 A) DRESS
Menampilkan koleksi dari Ariel Maxi Dress Peplum. Sanggat anggun bergaya. Padanan yg sangat sesuai. Layari laman di bawah utk melihat koleksi terkini:



B) TOPS:
Material kain adalah top quality jersey dan selesa dipakai dalam pelbagai cuaca. Peplum Damia adalah free size (Fit up to L) oleh kerana materialnya yang stretchable. Sesuai digayakan untuk acara formal atau aktiviti santai. Sentuhan warna dalam koleksi ini mampu menaikkan 'mood' hari-hari anda!
Layari:




Corak lebih abstrak dan memikat hati pelanggan. Layari:



Laces fabric are just too luxurious! Pasti memikat hati anda. Layari:



It’s a kimono at one sight and also a cardigan at another sight. Style it on your own! Available in ten designs and colours. It is definitely a new and rare fashion style you could try. A cotton loose type of kimono/cardi which fits all sizes! The combination of colours will delight you all day long. Bring along your confidence, fresh, excitement, happiness and joy in your days with the tribal kimonos fever!



Made from quality thick cotton. It’s adorable and long. Hence, it’s perfect for those who are looking for muslimah attire. Could fit up to L. Loose, simple yet maintains the contemporary looks.



A drop dead gorgeous Saloma top you may need in your closet. So loose at the arms and at the waist. Available in three exclusive colours with loves printed on it. So retro and nostalgic yet maintain its modernity.



TumtumShop tampil dengan fashion peplum yang lain dari yang lain . Inalia Fishtail Peplum hasil gabungan peplum dan fishtail terdapat dalam pelbagai warna yg sgt menarik!  
http://tumtumshop.com/product-category/tops/fishtail-peplum/



C) SKIRT
Didatangi dgn pelbagai warna, design skirt yg menarik.



Baroque, Paisley, exclusive design and vintage shawls dan scarfs. Design dan corak shawls kami adalah exclusive dan tidak dijual di tempat lain. Kindly visit Tumtum Shop online store at www.tumtumshop.com



Automatic Tweezer melenyapkan terus bulu-bulu di badan dengan cara mudah dan murah. Ia mencabut terus daripada akar tanpa rasa sakit, licin, pantas, mudah, dan semestinya hasil yang lebih bersih untuk jangka masa yang lebih lama! Hanya terdapat di Tumtum Shop. Meh cepat order!


Haaa...jom la membeli-belah di Tumtum Shop 
Terbaek!!!!!




TAMAT: 15 MEI 2013 (Meh reramai JOIN...sempat lagi ni)
.
↓↓↓Carian Pembaca Paling Panasss↓↓↓